loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 42 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ویندوز 7, قفل کردن ویندوز, ترفندهای ویندوز

اگر دقت کرده باشید ، هنگام ورود در بعضی از سایتها و پنل های میزبانی وب ، شما فقط 3 بار اجازه ورود به یک حساب کاربری را دارید و در صورتیکه بعد از این تعداد رمز عبور را اشتباه وارد کنید اکانت یا IP شما از طریق سرور بلاک یا در سایت مورد نظر به شما پیغامی نمایش داده می شود که چند دقیقه دیگر تلاش کنید. خوب چنین گزینه ای در ویندوز 7 نیز وجود دارد که بسیار کاربردی می باشد . فرض کنید بر روی سیستم عاملتان اطلاعات مهمی ذخیره کرده اید . حساب کاربری شما نیز دارای پسورد می باشد ولی یک هکر تا زمانیکه حساب کاربری به آن اجازه وارد کردن و تست رمز عبور را بدهد وقت بیشتری برای هک کردن رمز عبور دارد .

aras بازدید : 39 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
cms یک نرم افزار کامپیوتری است برای مدیریت ، سازماندهی و تسهیل کردن تولید اسناد یا محتوا.یک content management system) cms) یک web application (نرم افزار تحت وب) است برای مدیریت آسانتر وبسایت ها و محتوای آنها.با وجود cms های open source موجود بازار و تجارت cms ها عملا از بین رفته است.
aras بازدید : 33 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

پاکت نامه‌, طراحی پاکت نامه

در Word 2013 می‌توانید ظاهر پاکت نامه‌های ارسالی خود را در ابعاد و اندازه‌های مختلف و همراه با جزئیات فراوان طراحی کرده و نهایتاً چاپ کنید. همچنین می‌توانید برچسب‌های مختلف مورد نیاز خود را نیز از این طریق ایجاد کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

بدین منظور:
ابتدا Word 2013 را اجرا کنید.
سپس به تب MAILINGS مراجعه کرده و روی Envelopes کلیک کنید.
در پنجره‌ی باز شده در قسمت Delivery address بایستی آدرس گیرنده و در قسمت Return address نیز آدرس فرستنده را وارد کنید.
با کلیک بر روی قسمت Feed نیز می‌توانید محل قرارگیری طرح پاکت روی کاغذ را مشخص کنید.
همچنین با کلیک بر روی Options نیز می‌توانید ابعاد پاکت را تعیین کنید.
در نهایت با کلیک بر روی Print می‌توانید طرح را چاپ کنید.
برای طراحی برچسب نیز در همین پنجره به تب Labels بروید.
اکنون در قسمت Address آدرس فرستنده را درج کنید.
با کلیک بر روی قسمت Labels نیز می‌توانید اندازه برچسب را تغییر دهید.
در آخر با کلیک بر روی Print برچسب‌ را بر روی کاغذ چاپ خواهید کرد.

منبع:tarfandstan.com

aras بازدید : 42 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
خوراکی برای افزایش هوش,افزایش حافظه
اگر میخواهید هوش فرزند شما ( یا حتی هوش خود شما ) خیلی بیشتر شود حتما در طول روز از خوراکی های زیر در برنامه ی غذایی خود استفاده کنید. این خوراکی ها عبارتند از :
aras بازدید : 31 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

آشپزی,برنج لقمه‌ای غذایی مقوی برای سحری

 

آشپزی - برنج لقمه ای غذایی کامل و سیر کننده برای سحری روزه داران است که البته باید شب قبل پخته شود. این غذا برای افراد بی اشتهایی که صبحها تمایل به خوردن چیزی ندارند خیلی مناسب است.

aras بازدید : 41 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

رسوم و سنت ها از آندست پدیده هاییست که در هر گوشه از این کره خاکی حکایت خاص خود را دارد. مردم هر گوشه از زمین پهناور با گرامیداشت سنت های خود به نوعی به گذشتگانشان احترام می گذارند.

معمولا اجرای سنت ها و آداب و رسوم در سراسر دنیا کاری پسندیده به شمار می آید و مردم نسل اندر نسل و سینه به سینه آن را به نسل های بعدی خود انتقال می دهند که سنت شان از بین نرود

aras بازدید : 52 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ایران باستان, خرافات, آداب و رسوم

با گذشت بیش از 1400سال از دعوت آخرین فرستاده خدا به پرستش و عبادت خدای یگانه، و با وجود مبعوث شدن 124 هزار پیامبر برای نشان دادن مسیر صحیح به بشریت در اعصار گونان و ریشه کنی جهالت انسان، در قرن 21 و در اوج پیشرفت کشورها در زمینه های اقتصادی، علمی، صنعت، تکنولوژی، بهداشت و درمان، آموزش و ارتباطات و ... در اقصی نقاط جهان، از شرقی ترین اجتماعات در حال توسعه و تازه توسعه یافته تا غربی ترین کشورهای صنعتی و پیشرفته که پیشتازان اقتصاد و پیشرفت در جهان بشمار می آیند، ریشه های جهالت هنوز هم خشک نشده است.

aras بازدید : 49 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ماه محرم, عزاداری ماه محرم, مجالس عزا

در ماه‌ سوگواری سید و سالار شهیدان، مردم پاکستان اعم از شیعه و سنی در عزای سالار شهیدان به سوگ می‌نشینند.

اکثر شیعیان با شروع ماه محرم جامه سیاه بر تن می‌کنند، چراغ‌های منازل خود را خاموش می‌کنند و هنگام خواب از رخت‌خواب استفاده نمی‌کنند.

aras بازدید : 32 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
بی شک یکی از قدیمی ترین هنرها و صنایع بشری سفالگری است که در مواردی حتی به اعتبار کشف نمونه هایی از آن قدمت و پیشینه تمدنی را هم تعیین کرده اند. اولین نمونه های سفالی مربوط به 8000سال قبل از میلاد مسیح است که بدون استفاده از چرخ ساخته شده است و در کنار آتش و بدون کوره پخته می شده است.
aras بازدید : 40 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

فرش, فرش دستباف

فرش و گلیم - امروزه با پیشرفت دستگاه های بافندگی نخ هیت ست جایگاه ویژه ای بین تولید کنندگان فرش پیدا کرده است. اصولا فرایند هیت ست و بخار دهی به منظور افزایش کیفیت نخ و نهایتا فرش ماشینی می باشد. به تجربه ثابت شده است که استفاده از نخ هیت ست در یک واحد فرش بافی بین 7 تا 10 درصد افزایش راندمان تولید داشته که این رقم بسیار بالایی در یک دوره مالی شرکت خواهد کرد.

تعداد صفحات : 44

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 5,112
  • بازدید کلی : 58,140
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ