loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 51 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

قیمت تبلت (تبلت سامسونگ ، تبلت اپل ، تبلت سونی ، تبلت ایسوز ، تبلت ایسر،تبلت آرکوس )

تاریخ بروز رسانی: دوشنبه 06 آذرماه 1391

( * ) قیمت تبلت با گارانتی معتبر در بازار

aras بازدید : 41 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Meizu MX2 رسما معرفی شد

اسمارت فون Meizu MX2 امروز رسما معرفی شد. در این اسمارت فون از چیپ ست جدید MX5S استفاده شده که دارای ۴ هسته سی پی یو Cortex-A9 می باشد. در ساخت آن از فرایند تولید ۳۲nm بهره گرفته شده است. رم آن ۲ گیگابایتی و صفحه نمایش آن ۴.۴ اینچی WXGA (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل) با چگالی پیکسلی ۳۴۷ppi می باشد.

aras بازدید : 55 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

در طول دو ماه گذشته ، حدود ۵ میلیون دستگاه سامسونگ گلکسی نوت ۲ فروخته شده است و این تبلت فون هوشمند به یکی از محبوبترین دستگاههای بازار تبدیل شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

aras بازدید : 44 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

قیمت گوشی موبایل ( نوکیا ، سامسونگ ،سونی ،اچ تی سی، سونی اریکسون ، ال جی )

تاریخ بروز رسانی: چهارشنبه 08 آذر 1391

( * ) قیمت گوشی با گارانتی معتبر در بازار

aras بازدید : 42 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
در حقیقت از این افراد در فیلمها و یا موزیک ویدئوها به گونه ای فیلم برداری می شود که شما متوجه قد کوتاه آنها نمی شوید .

شاید بسیاری از افراد تصور می کنند که ستاره های هالیوود دارای اندام بسیار متناسبی بوده و اکثرا قد بلند هستند، اما امروز زنانی را به شما معرفی می کنیم که بلندی قامت آن ها کمتر از 158 سانتیمتر می باشد.
aras بازدید : 42 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
عکس فرزند جسیکا سیمپسون , لاغری جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون پس از به دنیا آمدن فرزندش، رژیم غذایی خود را آغاز کرده و توانسته است تا حدودی به فرم ایده آل خود نزدیک شود. در همین حال او عکس جدید از دخترش را منتشر کرده است که باعث جلب توجه عده بسیاری از هواداران وی شده است!
aras بازدید : 43 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
در هفته مد نیویورك، درباره محصول بهار 2013 هولمز و یانگ Holmes & Yang  به صحبت شد. اگر چه این لیبل در سال 2009 تولید شده بود و آیتم های انتخاب شده برای فروش در دسترس قرار داده شده اند .
عرضه ای كه برای اولین بار كتی هولمز و شریكش جین یانگ Jeanne Yang را  مورد توجه قرار می داد به ارائه كالكشن  آنها در رخداد دو سالانه صنعت می پرداخت . بی پرده بگوییم كه این كار معامله ای بزرگ برای كتی بود . یك صنعت جدید و گروهی جدید از منتقدان و شغلی جدید كه  در آن كتی هولمز  سرانجام صاحب اختیار می گردد . در كالكشن جدید كتی هولمز یك نقطه اوج وجود دارد .
aras بازدید : 45 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

در آمد زایی الیزابت تیلور, ستاره های جهان

 

نشریه فوربس گزارش داد باقی درآمد تیلور از فروش عطر معروف او « الماس‌های سفید » همین طور فروش فیلم‌های او مانند « کلئوپاترا » و « دور دنیا در 80 روز » حاصل شده است.

aras بازدید : 40 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

همه چیز از وقتی شروع شد که بانوی ارشد فتحعلی شاه، یک مهمانی ترتیب داد و از «الیزابت مک نیل»، همسر «جان مک نیل»، دعوت کرد که در این مهمانی حضور داشته باشد ....

بینا- همه چیز از وقتی شروع شد که بانوی ارشد فتحعلی شاه، یک مهمانی ترتیب داد و از «الیزابت مک نیل»، همسر «جان مک نیل»، دعوت کرد که در این مهمانی حضور داشته باشد. الیزابت همسر فرستاده بریتانیا به ایران بود که در سال ۱۸۲۷ به دربار فتحعلی شاه آمده بود تا فصل جدیدی از روابط ایران با اروپا آغاز شود.

aras بازدید : 45 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
دکوراسیون و چیدمان - دنیای آشفته و زمخت پسرها نیازمند اسباب و اثاثیه بادوامتر بوده و سازمندهی منظم تری را می طلبد. بهتر است با بررسی یک نمونه با ایده های عملی و سلیقه ای چیدمان یکی از این اتاق ها بیشتر آشنا شویم.
aras بازدید : 41 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

رابین گری مجبور است به یخچال خانه قفل زده و همه قفسه های آشپزخانه را از مواد غذایی و خوراکی خالی و حتی غذای بچه گربه را از دست پسر 8 ساله اش پنهان کند. پسر این خانم به نام چاز اهل کلورادو از بیماری رنج می برد که بر اثر آن در تمام ساعات روز او احساس گرسنگی می کند و مهم نیست که چه چیزی و یا چه مقداری خورده باشد، اگر جلوی او را نگیرند او به طور مداوم به خوردن ادامه خواهد داد.

پسر عجیبی که باید خوراکی ها را از او پنهان کرد

aras بازدید : 46 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

مفهوم حریم خصوصی در زندگی مشترک

 

وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند، طبیعی است که دوست دارند بیشتر از هم بدانند و همین مساله باعث می شود تلاش کنند دنیای هم را بیشتر کشف کنند و البته به آن وارد شوند. با این روند نزدیکی، مرزهای زیادی جابجا می شود. اتفاقی که گاهی باعث می شود یکی از طرفین احساس خطر کنند؛ احساسی که ممکن است ناشی از حساسیت زیاد خود او یا زیاده روی طرف مقابلش باشد اما به خاطر پایبندی به قسم راستشان در مورد صداقت، سعی می کنند جا نزنند.

aras بازدید : 38 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

عشق بی فرجام,زندگی مشترک

 

عشق میان شما دو نفر به جایی رسیده که بدون یکدیگر نمی توانید زندگی کنید اما می دانید به هزار و یک دلیل، مثل مخالفت خانواده ها نمی توانید زندگی مشترک را با یکدیگر شروع کنید. باید فراموشش کنید و به دنبال کس دیگری باشید تا بتواند نیمه گمشده شما لقب بگیرد. در این وضعیت چه طور باید با عشق بی فرجام تان کنار بیایید؟

 

aras بازدید : 41 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برتری مرد نسبت به زن

 

دانستنیهای قبل از ازدواج

درباره ازدواج از پیامبر نقل شده که بهتر است زن در چهار چیز از مرد پایین‌تر باشد. خصوصیاتی که شاید در نگاه اول قابل چشم‌پوشی باشند اما قطعا در طولانی مدت می توانند روی زندگی زوج‌ها سایه بیندازند.

 

aras بازدید : 36 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

زن باردار, بارداری, مراقبت های دوران بارداری

بارداری -  تحقیقات دانشمندان حاکی از آن است که قرار گرفتن در معرض اشعه ها در دوران بارداری، اثرات بدی روی جنین در حال رشد می گذارد و عوارض جبران ناپذیری را برای مادر باردار و جنین به وجود می آورد.

aras بازدید : 39 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

دلايل سردمزاجی زنان,سردمزاجی زنان و مردان,دانستنيهاي جنسي

 ریشه های سردمزاجی زنان و مردان در چیست؟
یکی از مضامین مشترک در سوالات درباره سلامت جنسی دلایلی است که زنان را به رابطه جنسی با همسرشان بی‌علاقه می‌کند.
 10 موردی که در زیر می‌آوریم از جمله شایع‌ترین دلایل بی علاقگی زنان به رابطه زناشویی است...

aras بازدید : 39 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

مایع دور جنین,مایع آمنیوتیک دور جنین, مایع آمنیوتیک چیست

مایع آمنیوتیک ماده ای است که جنین را در کیسه جنین احاطه کرده است. از جمله کارهایی که این مایع انجام می دهد این است که به عنوان یک ضربه گیر، جنین را در مقابل صدمات و بند ناف را در مقابل تحت فشار قرار گرفتن و در نتیجه اختلال در اکسیژن رسانی به جنین، محافظت می کند.

aras بازدید : 35 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

شوهر پیدا کردن,شوهر پیداکردن دختر,زندگی مشترك

 

دوست دارید ازدواج كنید اما احساس می‌كنید كه هیچ كدام از مردان جهان به شما توجهی ندارند و حتی حاضر نیستند به‌عنوان یك گزینه احتمالی به شما فكر كنند؟

تعداد صفحات : 44

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 5,001
  • بازدید کلی : 58,029
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ