loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 45 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

پینه پا, درمان پینه پا, سنگ پا

معمولا" نمی توانیم فقط در یک جلسه از شر پینه ها و یا همان پوستهای ضخیم شده پاهایمان خلاص شویم و برای اینکه نتیجه بگیریم باید چندین باردستورالعمل زیر را تکرار کنیم و برای اینکه پوست کف پاهایمان دوباره زخیم نشود باید مرتبا" آنها را مرطوب نگه داریم و پوست های مرده را از بین ببریم . برای از بین بردن پینه پا هرگز از اشیاء تیز و برنده استفاده نکنید.

دستورالعمل :

aras بازدید : 38 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

گوگل, موتور جستجو, آموزش گوگل

شاید بسیاری از کاربران تنها وظیفه گوگل را نمایش سایت های جستجو شده و ارائه برخی از سرویس های جانبی بدانند اما در این موتور جستجو قابلیت های ویژه ای نیز قرار دارد. البته این ویژگی ها مثل برخی از موتور های جستجو پیشرفته نیستند که برای امور خاصی طراحی شده اند اما میتوان با چند ترفند ساده از آنها بهره گرفت.

aras بازدید : 57 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

ایمیل‌, ارسال ایمیل, ترفند اینترنت

وقت شما بسیار ارزشمند است. ابزارهای مفید می‌توانند زمان پر ارزشتان را به درستی مدیریت کنند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا به جای اینکه ایمیل‌های مشابه را بارها و بارها ارسال کنید یا به صورت دستی اطلاعات دیگران را جستجو کنید، امور بصورت خودکار، سروقت و به زیبای هرچه تمام‌تر انجام شوند. اصلا مهم نیست که به چه کاری مشغول هستید، روش‌های مفیدی که ما برای شما سراغ داریم می‌تواند شما را راضی و خشنود نگاه دارد.

aras بازدید : 48 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

بیماری جذام, جذام چیست؟, درمان جذام

 

 

با مطالعه تاریخ در می یابیم جذام یکی از قدیمی ترین بلایایی است که بشر با آن دست به گریبان بوده است . اولین نمونه های جذام ، در مناطقی از جمله هند و مصر دیده شد و تا مدتها تصور می شد که این بیماری ارثی ، عذابی از جانب خداوند است. اما در سال 1873، یک پزشک نروژی به نام « گرهارد هانریخ آرمورهانسن» کشف کرد که عامل واقعی جذام، باسیلی به نام « میکو باکتریوم لپرا» است.

aras بازدید : 35 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

یائسگی زودرس,یائسگی زودرس چيست؟,علائم یائسگی زودرس

یائسگی زودرس را زود مداوا کنید     
دکتر آزیتا صفارزاده متخصص بیماری های زنان می گوید تشخیص و درمان به موقع این بیماری اهمیت زیادی دارد     
«فقط ۳۴ سال دارد اما در ۱۲ ماه گذشته قاعدگی اش نامنظم بوده است. به پزشک مراجعه می کند، پس از بررسی های پزشکی مشخص می شود که در آستانه یائسگی زودرس قرار دارد، آن هم در حالی که تاکنون باردار نشده است...

aras بازدید : 41 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

موتور جستجو, مرورگر گوگل کروم, ترفند گوگل

در بالای صفحات اکثر سرویس‌های گوگل نظیر موتور جستجو، گوگل پلاس و... نوار سیاه رنگی قرار دارد که درون آن لینک‌های خدمات مختلف گوگل جهت دسترسی سریع قرار گرفته است. اما گزینه‌های موجود در این نوار قابلیت جابجایی را ندارند و چینش آن‌ها غیرقابل تغییر است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید چینش این گزینه‌ها را تغییر دهید. لازم به ذکر است این ترفند تنها در مرورگر گوگل کروم امکان‌پذیر است.

aras بازدید : 43 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

مرورگر كروم, ترفندهای اینترنتی

يكي از امكانات بسيار خوبي كه گوگل در مرورگر مخصوص خودش، كروم، در اختيار كاربران قرار مي‌دهد، قابليت هماهنگ‌سازي اطلاعات شما در مرورگر كروم مورد استفاده روي دستگاه‌هاي مختلف از جمله رايانه‌هاي متعدد است.

aras بازدید : 40 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

سرفه های خشک, شکلات سیاه, درمان طبیعی سرفه

اگر با سرد شدن هوا خیلی زود به سرفه افتاده اید و این سرفه ها اذیت تان می کند دو پیشنهاد ساده و طبیعی برایتان داریم. نیازی نیست خیلی زود خودتان را به آنتی بیوتیک، شربت و داروهای شیمیایی بسپارید. از همان شروع سرفه این دو داروی طبیعی را تهیه و سرفه ها را تسکین دهید.

aras بازدید : 51 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

ترفندهای اینترنتی, آموزش اوت لوک

بسياري از كاربران، محيط نرم‌افزاري اوت‌لوك را با متن‌هاي مشكي و زمينه سفيد رنگ مشاهده مي‌كنند. در اين حالت نمايش، تفاوت ايميل‌هاي جديد و خوانده نشده با ايميل‌هاي قديمي يا خوانده شده در اين است كه اين ايميل‌هاي جديد به‌صورت توپر (Bold) نمايش داده مي‌شود.

aras بازدید : 48 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

شقاق, درمان شقاق, شقاق مقعدی

شقاق مقعد یک پارگی یا زخم سطحی( tear) در ناحیه آنودرم (پوشش سلولی مقعد) است. این زخم خطی، بصورت طولی در فاصله خط دندانه ای و پوست قرار دارد و چون این ناحیه گیرنده های حسی بسیار زیادی دارد، یک وضعیت فوق العاده دردناک ایجاد می کند .

aras بازدید : 42 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

آلودگی هوا,آلودگی هوا چیست,شاخص آلودگی هوا

هنگام آلودگی هوا چه بخوریم؟
در سال‌های اخیر، همزمان با سرد شدن هوا، آلودگی هوا در برخی از روزها، آن قدر شدید می‌شود که کارشناسان از شرایط هشدار و اضطرار می‌گویند و مسئولان مثل همیشه به‌دنبال راهکاری برای حل مسئله هستند.

تعداد صفحات : 44

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 5,105
  • بازدید کلی : 58,133
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ