loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 26 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
aras بازدید : 71 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام

این وبلاگ بفروش میرسد شما میتوانید مبلغ پیشهنادیتان را با روش تماستان به این شماره اس ام اس بزنید یا از طریق یاهو ایدی در میان بزارید

منتظر پیشنهاداتتان هستیم

۰۹۳۷۲۶۵۴۹۹۸

ID: bazar601

برای شروع کار حتما اول اس ام اس بزنید خواهشن زنگ نزنید

aras بازدید : 52 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
مقامات شهر ونکوور در کانادا که قصد دارند این شهر را تا سال 2020 به سبزترین شهر جهان تبدیل کنند، آنها در اقدام جالبی از پلاستیک های بازیافتی برای آسفالت خیابانهای این شهر استفاده کردند.
بر اساس اعلام مقامات این شهر، چنین اقدامی گازهای گلخانه ای را کاهش داده و کیفیت هوای شهر را بهبود می بخشد.
aras بازدید : 60 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

منجمان موفق به کشف کهکشانی شده‌اند که هسته فوق درخشان آن کوازاری است که 100 برابر کل کهکشان راه شیری انرژی می‌سوزاند.

اگرچه بر اساس نظریات علمی چنین اخترنماهایی باید وجود داشته باشند، اما اخترنمای تازه کشف شده موسوم به SDSS J1106+1939 پرانرژی‌ترین شیء عالم لقب گرفته است.

انرژی این کوازار از یک سیاه‌چاله فوق عظیم تامین می‌شود که در مرکز آن جای گرفته است.

دانشمندان کشف بزرگ خود را از طریق ابزار طیف‌نگار شلیک‌کننده ایکس متصل به «تلسکوپ بسیار بزرگ» متعلق به سازمان تحقیقات نجومی اروپا صورت دادند.

این طیف‌نگار، نور حاصل از کوازار را به طول موج‌های جزئی تفکیک می‌کند و در نتیجه به منجمان امکان مشاهده حرکت ماده نزدیک آن را می‌دهد.

محاسبات تیم علمی نشان می‌دهد که معادل 400 خورشید سالانه حاوی گاز و غبار با سرعتی برابر پنج هزار مایل بر ثانیه از این کوازار فوران می‌کنند.

چنین فوران‌هایی ممکن است پاسخگوی تعدادی از اسرار بزرگ کیهان باشند. پرسش‌هایی از قبیل این که سیاه‌چاله‌های واقع در مرکز کهکشان‌ها چگونه بر اندازه آن‌ها اثر می‌گذارند و این که چرا تعداد کهکشان‌های اندکی در عالم وجود دارند./ایسنا

aras بازدید : 50 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
  در کما چه بر سر مغز می‌آید؟
محققان فرانسوی موفق به آشکارسازی رمز و راز فعالیت مغز انسان در شرایط کما شده‌اند که این دستاورد می‌تواند به پزشکان برای درک بهتر این پدیده و تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت بیمار کمک کند.
aras بازدید : 46 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

همه چیز درباره این انگشت لذیذ
نمی‌توان یك قانون كلی برای همه كودكان مشخص كرد و گفت از این زمان باید واكنش اساسی نشان داد. دیده شده كودكانی عادت کرده​اند به جای مكیدن انگشت، تمام دست خود را در دهان می​كنند!
aras بازدید : 42 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

اشتهای کودک بی اشتهایی کودک بی اشتهایی در کودکان

 

 قبل از پرداختن به دلایل عمده بی‌اشتهایی كودكان بر این موضوع تاكید می‌شود كه رشد سریع نوزادان در سال دوم و سوم نسبت به سال اول زندگی كه وزن تولدشان به 3برابر افزایش می‌یابد (یعنی حدود 9تا 11 كیلوگرم) و همچنین افزایش قدی بین 25 تا 30 سانتی‌متر نسبت به قد زمان تولد خود دارند، بسیار كاهش می‌یابد و این تفاوت سرعت وزن‌گیری و افزایش قد طبعا در میزان نیاز آنها به مقدار انرژی و مواد مغذی و حجم غذای خورده شده آنها نیز تاثیر گذاشته و كم‌غذایی آنها را موجب می‌شود كه نباید با بی‌اشتهایی یا كم‌اشتهایی اشتباه گرفته شود؛ اگر شما عزیزان به ریشه‌یابی علل به وجودآورنده بی‌اشتهایی پی برده و این عوامل را از پیش پای خود بردارید، خواهید دید كه چه ساده، روند رشد و بالندگی بچه در چارچوب ظرفیت‌های ژنتیك بهتر از سابق خواهد شد و علاقه او به غذاهای مختلف نمود خواهد یافت.

aras بازدید : 29 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

روانشناسی,مشاوره خانواده,زبان بدن

 

مشاوره خانواده - اکثر ما فكر می‌كنیم ارتباط برقرار کردن یعنی گفتار یا همان حرف زدن ولی جالب است بدانید که بیشترین ارتباط بین افراد از طریق زبان بدن است، در واقع بیش از 90درصد آنچه به طرف مقابلتان انتقال می‌دهید از طریق حرکات غیرکلامی و به عبارتی بدنی شماست و تنها حدود 10 درصد منظور شما از طریق گفتار و کلام‌تان منتقل می‌شود.

aras بازدید : 39 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

خودشناسی,عشق بی قید و شرط

 

تست خود شناسی - در برابر همسر، فرزندان، اعضای خانواده و دوستان عشقی بی قید و شرط داشته باش. زندگی توام با عشق بی قید و شرط، مسیر دلخوشی و شادی های زندگی را روشن می کند.

aras بازدید : 41 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

رموز موفقیت در زندگی و کار

 

یکی از مهمترین رموز موفقیت در زندگی و کار «برخورداری از اطلاعات بیشتر» است. وقتی دانش و اطلاعات شما بیشتر باشد، تصمیم درست تری اتخاذ می‌کند که این هم به نفع شماست و هم به نفع سازمان یا شرکت شماست.

 

aras بازدید : 33 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ترس از ازدواج,تاخیر در ازدواج

 

 

تردیدهای ازدواج - معمولاً وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگی برای افراد نوعی حس ترس و تردید به همراه می آورد و تنها راه نجات از این تردید توكل بر خداوند و تصمیم گیری عاقلانه براساس شناخت آگاهانه ای است كه فرد می تواند كسب نماید.

aras بازدید : 60 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

علاقه مندی دختران,علاقه دختر به پسر,آموزش روابط زناشویی

 

از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیك خود بصورتی زیركانه و پیچیده عمل می كنند ( مگراینكه طرف مقابلشان خوش تیپ و پول دار باشد آنجوریكه خودشان اظهار می كنند) و اكثر آنها جوابهای ضـد و نقیضی میـ دهـند چون خودشان مطمئن نیستند كه چـه چیزی در سرشان می گذرد.

aras بازدید : 32 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
بی شک یکی از قدیمی ترین هنرها و صنایع بشری سفالگری است که در مواردی حتی به اعتبار کشف نمونه هایی از آن قدمت و پیشینه تمدنی را هم تعیین کرده اند. اولین نمونه های سفالی مربوط به 8000سال قبل از میلاد مسیح است که بدون استفاده از چرخ ساخته شده است و در کنار آتش و بدون کوره پخته می شده است.
aras بازدید : 40 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

فرش, فرش دستباف

فرش و گلیم - امروزه با پیشرفت دستگاه های بافندگی نخ هیت ست جایگاه ویژه ای بین تولید کنندگان فرش پیدا کرده است. اصولا فرایند هیت ست و بخار دهی به منظور افزایش کیفیت نخ و نهایتا فرش ماشینی می باشد. به تجربه ثابت شده است که استفاده از نخ هیت ست در یک واحد فرش بافی بین 7 تا 10 درصد افزایش راندمان تولید داشته که این رقم بسیار بالایی در یک دوره مالی شرکت خواهد کرد.

aras بازدید : 39 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بوهایی که مردم را به خرید بیشتر ترغیب می‌کنند!

پژوهش‌های صورت گرفته توسط پژوهشگران دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می‌دهد که بوهای دلپذیر ساده و قابل تشخیص می‌توانند باعث ترغیب افراد به خرید بیشتر شوند

تعداد صفحات : 7

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 5,016
  • بازدید کلی : 58,044
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ