loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 41 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

مشکل فیلم جیرانی چیست؟ برادران معترض بخوانند لطفاً!

اکران فیلم تازه فریدون جیرانی، بار دیگر برخوردهای عجیب و غریبی را از سوی عده ای برانگیخت؛ جمعی با عنوانی آشنا که معلوم نیست دقیقاً چه کسانی هستند اما خود را دلسوزان جدید و جدی عرصه فرهنگ می دانند که امیدوارم باشند.

البته این، در ادامه برخوردهای عجیب و سوال برانگیزی است که حوزه هنری در قبال این فیلم و چند فیلم دیگر در پیش گرفت. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

aras بازدید : 40 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ورزش,ورزش برای درد كف پا,راههای کاهش درد کف پا

 ورزش برای درد كف پا و پاشنه
كف پا و پاشنه ی دردناك مشكل شایعی است و بر اساس شدت آن درمانهای مختلفی صورت می گیرد.
 در برخی موارد كف پای صاف علت این مشكل است. در ورزشكاران حرفه ای نیز ممكن است قوس بیش از حد كف پا موجب احساس درد تیر كشنده و ناگهانی در كف پا شود. مشكل این افراد معمولا مزمن است و درمانهای طولانی را طی كرده اند.

aras بازدید : 36 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

سکته ی مغزی,ورزش,پیشگیری از سکته ی مغزی

 

ورزش و سکته مغزی     
تحقیقات نشان می دهند که فعالیت بدنی همانطور که از حمله قلبی پیشگیری می کند، می تواند به پیشگیری از سکته ی مغزی ای که در اثر نقص خون رسانی رخ می دهد نیز کمک کند. در یک مطالعه محققان دریافتند که بروز سکته ی مغزی، در افرادی که با شدت متوسط و بیشتر ورزش می کنند، در مقایسه با کسانی که کم ورزش می کنند یا ورزش نمی کنند کمتر از نصف است.

aras بازدید : 41 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ورزش کگل,ورزش های تقویت کننده عضلات کف لگن ,ورزش کگل چيست

 ورزش های تقویت کننده عضلات کف لگن ( Kegel exercise )
ورزش کگل یک سری ها نورهای ورزشی هستند که با هدف تقویت عضلات حمایت کننده مقعد و واژن در کف لگن عمل می کنند. این ورزش ها در کنترل بی اختیاری مدفوع و ادرار و تقویت عضلات اطراف واژن و جلوگیری از پرولاپس یا افتادگی رحم هم موثرند. مهمترین عضله ای که در این وزش ها تقویت می شود عضله به نام پوبوکوکسیژئوس ( pc ) است که این عضله  u شکل است و از پشت قسمت قدامی لگن شروع شده و به سمت عقب لگن می رود و به استخوان دنبالچه ای در عقب لگن اتصال می یابد و در طول مسیر خود واژن در خانم ها و مقعد را در هر دو جنس حمایت می کند.

aras بازدید : 38 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

كاهش وزن,راههاي كاهش وزن,راههاي وزن كم كردن,اصول اساسي كاهش وزن


به خودتان قول بدهيد
وزن كم كردن دايمي، وقت و هزينه در بر دارد. اين قضيه نياز به تمركز و تعهدي دايمي در طول زندگي دارد. اول بايد اطمينان حاصل كنيد كه براي ايجاد تغييرات دايمي در زندگي خود آماده هستيد و اينكه اين كار را به‌خاطر دلايلي صحيح انجام مي‌دهيد.

aras بازدید : 33 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

بدنسازی,عوارض جانبی استروئید,عوارض خطرناک مکملهای غیرمجاز

 عوارض خطرناک مکملهای غیرمجاز : بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان
بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند. فهمیدن اینکه چگونه این مکمل ها عمل می کنند و روی بدن تاثیر می گذارند ممکن است به ورزشکاران کمک کند تا راه های بهتری برای بهبود عملکرد خود بیابند.

aras بازدید : 40 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

کرم های لاغری,کرم لاغری,مضرات کرم لاغری,آیا کرم های لاغری مفید اند

آیا کرم های لاغری جواب می‌دهند؟
کرم های لاغری همیشه وعده های فریبنده ای می‌دهند، مثلاً می‌گویند: چندین سانتی متر دور کمر یا ران های تان را به راحتی و بدون رژیم غذایی و ورزش کم کنید.

aras بازدید : 63 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

نامگذاری روزهای محرم, حركت كاروان اسرا به شام

 حركت كاروان اسرا به شام
یزید بن معاویه (لعنة الله علیهما)، به عبیدالله بن زیاد دستور داد كه سر مطهر فرزند علی(علیه السلام) را با سرهاى جوانان و یاران آن جناب كه در ركاب آن حضرت شهید شده بودند با كالاها و زنان اهل بیت و عیالات آن حضرت را روانه شام نماید.

aras بازدید : 39 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بوهایی که مردم را به خرید بیشتر ترغیب می‌کنند!

پژوهش‌های صورت گرفته توسط پژوهشگران دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می‌دهد که بوهای دلپذیر ساده و قابل تشخیص می‌توانند باعث ترغیب افراد به خرید بیشتر شوند

aras بازدید : 56 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

آرایش کردن,آرایش و زیبایی

 

آرایش کردن فی نفسه کار بدی نیست، آرایش انسان را زیباتر می کند و خدا و همه انسان ها هم زیبایی را دوست دارند، اما آرایش و زیبایی صورت وقتی بد است که در انجام آن افراط شود و سلامت انسان را به مخاطره بیندازد. امروزه برخی خانم ها، شیک بودن را در استفاده زیاد از لوازم آرایش می دانند و حتی برای شروع یک روز معمولی هم برای آراستن صورت خود وقت می گذارند. صورت را با چند لایه کرم مرطوب کننده، ضدآفتاب، ضدچروک، کرم پودر و پنکیک پوشش داده، چشم ها را با انواع سایه، ریمل و سرمه آراسته و انواع مواد آرایشی دیگر هم در مراحل آخر و باتوجه به نوع سلیقه به کار می برند.

aras بازدید : 38 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

موهــای صورت‌,رشد موی صورت,افزایش موی صورت

 

پاسخ به سؤال‌هایی مانند «آیا مینوكسیدیل روی رشد موهای صورت هم نقش دارد و اینكه چرا پسران نوجوان بهتر است زرده تخم‌مرغ بخورند و سفیده آن را نه»، را می‌توانید در این مطلب پیدا كنید.

aras بازدید : 38 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

موهای آسیب دیده ,مواد آرایشی

 

آیا شما هم همانند بسیاری از بانوان، موهای آسیب دیده زیادی دارید؟ در صورتی که شما از شامپوهای قوی استفاده و هر روز موهایتان را با سشوار خشک می کنید و به آنها حالت می دهید، این عادات چربی مغذی موهای شما را از بین می برد و نتیجه آن به دست آوردن موهای خشک و آسیب دیده است.

aras بازدید : 35 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

شست و شو و نگهداری از مو

 

بهترین روش برای شستن موها بسیار ساده است؛ ابتدا موها را خیس می‌کنیم، شامپو می‌زنیم، با آب شستشو می‌دهیم، به آنها نرم‌کننده می‌زنیم، دوباره با آب می‌شوییم، با حوله (و بعضی‌ها با سشوار) خشک می‌کنیم، آنها را شانه کرده و حالت می‌دهیم، درست است؟ خیر درست نیست! یا شاید بهتر است بگوییم تا حدی درست نیست، زیرا شستن موها چند فوت کوزه‌گری دیگر نیز دارد که در اینجا قصد داریم آنها را برای شما بازگو کنیم، پس با ما همراه شوید.

aras بازدید : 33 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان اولین نوبت ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 92 را از 16 تا 25 آذر ماه و زمان دومین نوبت ثبت نام این آزمون را از 30 بهمن تا سوم اسفند ماه 91 اعلام کرد.

aras بازدید : 35 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون دستیاری از روز شنبه خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی از روز شنبه 11 آذر ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه92، اظهارکرد: در روند و نحوه برگزاری آزمون دستیاری هیچ تغییری ایجاد نشده است.

ضیایی افزود: سایر اطلاعات مرتبط با مشمولین ثبت‌نام و شرکت در آزمون همراه با آغاز ثبت‌نام طی دستورالعملی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری، خاطرنشان کرد: به تناسب ایجاد بخش بیمارستانی ظرفیت پذیرش نیز افزایش می‌یابد، البته از دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته شده است تا جایی که امکان دارد و به کیفیت آموزش ضربه‌ای وارد نشود ظرفیت‌ها را افزایش دهند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت افزود: البته پیش‌بینی می‌شود ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره از آزمون حدود 2 هزار و 500 نفر باشد./ایسنا

aras بازدید : 36 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه دنیای اقتصاد :  فرمول تبدیل رهن به اجاره در بازار اجاره مسکن، در قراردادهای رهن و اجاره اتاق و پانسیون به دانشجویان و کارمندان نیز راه پیدا کرده است و از طرف دیگر اتاق مهمان یکی از مزیت‌هایی است که برخی از پانسیون‌ها از آن بهره مند هستند.

تعداد صفحات : 44

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 5,000
  • بازدید کلی : 58,028
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ