زمان جاری : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 11:38 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 30
نویسنده پیام
behnaaam آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 26 /3 /1399
کسب درآمد اینترنتی از افیلیت مارکتینگ
با انواع برنامه‌های افیلیت مارکتینگ آشنا شویدبرنامه‌های مختلفی در افیلیت مارکتینگ با توجه به روش‌های متفاوت پرداخت قابل پیاده‌سازی است. با در نظر گرفتن هدف خود از افیلیت مارکتینگ می‌توانید از انواع مختلف برنامه‌های افیلیت استفاده کنید.پرداخت به ازای هر فروش (CPS)رداخت به ازای هر فروش محبوب‌ترین و اصلی‌ترین نوع پرداخت در افیلیت مارکتینگ است. درواقع پایه و اساس افیلیت مارکتینگ در ابتدا با این روش پرداختی بناشده است. در پرداخت به ازای هر فروش، پرداخت به ناشر تبلیغات پس از کامل شدن فرآیند خرید مشتری انجام می‌شود. در ساده‌ترین حالت آخرین کلیک برای خرید که معمولاً کلیک بر روی دکمه “ثبت نهایی” و یا “پرداخت” است را به‌عنوان معیار در نظر می‌گیرند. میزان پرداختی به ازای هر فروش در هر صنعت و کسب‌وکاری متفاوت است. معمولاً تبلیغ دهنده (merchant) بزرگ‌تر میزان پرداختی کمتری دارد و تا ۴% از فروش را به ناشر افیلیت پرداخت می‌کنند. اما این پرداخت در تبلیغ دهندگان کوچک به ۱۰% هم می‌رسد. این نوع پرداخت به خاطر ریسک کم آن از متداول‌ترین انواع پرداخت در افیلیت مارکتینگ است.پرداخت به ازای جذب مشتری بالقوه (CPL)اگر هدفتان از افیلیت مارکتینگ جذب لید است می‌توانید از روش پرداخت به ازای جذب مشتریان بالقوه استفاده کنید. در این روش اگر کاربری بر روی لینک افیلیت کلیک کند و در سایت یا لندینگ سایت تبلیغ دهنده، اطلاعات تماس و ایمیل خود را وارد کند، مبلغی به ناشر افیلیت پرداخت می‌شود. در بعضی صنایع مانند صنعت خودرو، برنامه بازاریابی پرداخت به ازای هر فروش ممکن نیست. چون مدتی طول می‌کشد تا کاربر با محصولات آشنا شود و یک محصول را برای خرید انتخاب کند. برای این نوع کالاها استفاده از روش پرداخت به ازای جذب لید روش مناسبی است.پرداخت بر اساس نمایش آگهی (CPM) و پرداخت به ازای کلیک (CPC)در مرحله‌ای از بازاریابی که آگاهی از برند برای کسب‌وکار اولویت دارد، استفاده از برنامه افیلیت با روش پرداخت بر اساس مشاهده تبلیغ (CPM) روش مناسبی است. البته پرداخت بر ازای کلیک نسبت به پرداخت به ازای مشاهده ریسک کمتری دارد. یعنی حتی اگر هدفتان افزایش آگاهی از برند است بهتر است روش CPC را انتخاب کنید. اما می‌دانیم کلیک به‌منزله خرید محصول نیست. اما برای سنجش آگاهی از برند معیار مناسبی است.پرداخت با تعرفهٔ ثابتبه این مفهوم است که به ازای قرار گرفتن تبلیغ و لینک بر روی سایت ناشر، مبلغ ثابتی برای او در نظر گرفته می‌شود. اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید، بهتر است این روش را در ترکیب با روش‌های پرداخت دیگر به‌کارگیرید و البته تعرفه ثابت مقدار کمتری نسبت به روش دیگر داشته باشد.درواقع صنعت افیلیت مارکتینگ شامل سه گروه می‌شود:

  • Merchant یا فروشندگان محصولات: merchant ها صاحبان کسب‌وکارها هستند که محصولی برای فروش دارند و قصد دارند که با ارتباط با شبکه افیلیت محصول خود را بفروشند.

  • ناشران افیلیت مارکتینگ: کسانی که صاحب وب‌سایت‌ها یا بلاگ‌ها هستند و می‌خواهند با قرار دادن لینک‌های افیلیت و یا بنر، محصولاتی را به مخاطبین وب‌سایت خود معرفی کنند و کسب درآمد داشته باشند.

  • کاربران: کسانی که بر روی لینک‌های افیلیت در سایت ناشران کلیک می‌کنند و محصولی را خریداری می‌کنند.


کسب درآمد اینترنتی از افیلیت مارکتینگ در مانامو بسیار راحت است، کافیست با لینک اختصاصی خود دوستان خود را به مانامو دعوت کنید و با گردش مالی آن ها کمیسیون و درآمد کسب کنید.

امضای کاربر : بازگشت پول با خرید لباس بچگانه دیجی کالا،همکاری در فروش محصولات آموزشی،صحبت درمورد علایق در زبان انگلیسی،
پنجشنبه 05 تیر 1399 - 12:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | کسب درآمد اینترنتی از افیلیت مارکتینگ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS