loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 40 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

هندی ها معتقدند که غذا خوردن با مردگان برای آنها شانس می آورد .
درکنار میز و صندلی های این رستوران قبرهای سبز رنگی به چشم می خورد و افراد فقط به قصد صرف چای و شیرینی های کره ای در کنار این قبرها قدم به این رستوران می گذارند.
این رستوران درست در بالای یک گورستان ساخته شده است اما به نظر می‌رسد که مشتری‌ها از وجود این رستوران در چنین محلی نه تنها ناراحت نیستند بلکه صاحب این رستوران معتقد است که ساخت آن در چنین محلی از نظر اقتصادی به صرفه است زیرا بسیاری بر این باورند که گورستان شانس می آورد و برای همین سیل مشتری‌ها به چنین رستوران وحشتناکی سرازیر می شوند.
aras بازدید : 38 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

ایده پزشک ترک برای پول در آوردن؛
هفت هزار دلار برای کاشت سبیل! + عکس
وقتی وحشت بسیاری از مردان را در برابر کم پشت شدن سبیل هایشان دیدم به ذهنم رسید برای آن چاره ای بیندیشم. کاشت مو برای صورت مثل کاشت آن در سر است. این دکتر ترک زیبایی می افزاید: هزینه کاشت سبیل در درجه اول بستگی دارد به سن افراد و سنین 30 و 50 ارزان تر از مردان بالای این سن و سال است.

کاشت سبیل,بلند ترین سبیل دنیا

aras بازدید : 50 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

علت پیدایش شوره سر

علت پیدایش شوره سر

با این‌كه شوره سر مشكل چندانی در زندگی عادی فرد ایجاد نمی‌كند، اما در هر صورت چندان خوشایند نیست و گاهی موجب خجالت فرد می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر این پدیده و نیز دلایل به وجود آورنده و راه‌های مختلف درمانی آن می‌پردازیم.

aras بازدید : 38 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
با سلام
ما میخواهیم بزرگترین وب سایت خبری و سرگرمی و تفریحی راه اندازی کنیم برای اینکار به یه طراح قالب بصورت همکاری و اداره سایت نیازمندیم که با بروز رسانی مکرر به اهداف بلند مدت خود میرسیم
در این راستا هرکس خواست طراح ما شود میتواند در هرماه 30درصد مبلغ از تبلیغات سایت را برای او در نظر میگیریم
شاید خنده دار باشد که فعلا سایت و یا تبلیغی در کار نیست در واقع باید بگم که ظرف مدت 2ماه به یک سایت بزرگ ایرانی تبدیل میشود
هرکسی خواست همکاری کند میتوان از اینجا و یا از طریق نظرات و یا ارتباط با ما در میان بزارد
aras بازدید : 42 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

ناخن هایی محکم و زیبا

از ضعیفی ناخن هایتان شکایت دارید؟ آیا اندکی که بلند می شوند، می شکنند؟ بهتر است بجای شکایت کردن از آنها، این نکات را برای محافظت از ناخن های خود مد نظر داشته باشید.

 

aras بازدید : 33 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

چروک دور لب ها,علت چروک دور لب ها,درمان چروک دور لب ها

 

یکی از اولین نشانه‌های افزایش سن، ایجاد چروک‌های مختلف روی سطح پوست بدن است. در میان چروک‌های سنتی که روی صورت ایجاد می‌شود، چروک دور لب‌ها بیش از سایر چروک‌ها، بالا رفتن سن را نشان می‌دهد و افت ظاهری این قسمت با ایجاد چروک‌های ریز و درشت متعدد، به شدت خودش را نشان می‌دهد که در همراهی با چروک دور چشم‌ها، تأثیر منفی خود را بیشتر بروز می‌دهد. اما چروک دور لب‌ها چگونه ایجاد می‌شود و چطور می‌توانیم جلوی آن را بگیریم؟برای پاسخ به این سوالها به ادامه مطلب رجوع کنید

aras بازدید : 43 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

یک زوج چینی که قصد ترک خانه شان که در وسط اتوبان بود را نداشتند بالاخره از تصمیم خود صرف نظر کردند و این خانه تخریب شد.
چندی پیش در خبرها موضوع خانه زوج چینی که در وسط اتوبان قرار داشت بسیار داغ شد چرا که این زوج حاضر به تخریب خانه شان نبودند.
عملیات ساخت اتوبانی "ویلینگ" چین چندی پیش آغاز شده بود و بسیاری از خانه های درون مسیر تخریب شده بودند اما یک ساختمان 5 طبقه همچنان در میانه راه باقی مانده بود.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندني

aras بازدید : 50 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
  در کما چه بر سر مغز می‌آید؟
محققان فرانسوی موفق به آشکارسازی رمز و راز فعالیت مغز انسان در شرایط کما شده‌اند که این دستاورد می‌تواند به پزشکان برای درک بهتر این پدیده و تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت بیمار کمک کند.
aras بازدید : 48 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
 واژگونی‌مرگبار کامیون در بزرگراه یادگارامام
در محل حادثه یکدستگاه کامیون حامل خاک به علت نامعلومی پس از برخورد با خودرو سواری پراید با جدول، گاردریل و همچنین تیربرق وسط بزرگراه به شدت برخورد کرده و واژگون شده بود و ترافیک سنگینی را در این مسیر ایجاد کرده بود.
aras بازدید : 46 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

همه چیز درباره این انگشت لذیذ
نمی‌توان یك قانون كلی برای همه كودكان مشخص كرد و گفت از این زمان باید واكنش اساسی نشان داد. دیده شده كودكانی عادت کرده​اند به جای مكیدن انگشت، تمام دست خود را در دهان می​كنند!
aras بازدید : 43 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

تغذیه تکمیلی,تغذیه تکمیلی کودک,غذای کودک

 وقتی دادن غذای كمكی در پایان 6 ماهگی آغاز شود باز هم باید تا پایان یك ‌سالگی غذای اصلی شیر باشد. به مادران توصیه می‌شود نه تنها وعده‌های دادن شیر را كم نكنند بلكه با زیاد كردن آن باعث شوند تولید شیر بیشتر شود. اگر مادر به شیرخوار غذای كمكی بیشتری بدهد، بچه برای مدت بیشتری می‌خوابد، دفعات مكیدن پستان كمتر می‌شود و شیر مادر كاهش می‌یابد. بهتر است تا پایان یك سالگی غذای اصلی شیر باشد.

aras بازدید : 42 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

اشتهای کودک بی اشتهایی کودک بی اشتهایی در کودکان

 

 قبل از پرداختن به دلایل عمده بی‌اشتهایی كودكان بر این موضوع تاكید می‌شود كه رشد سریع نوزادان در سال دوم و سوم نسبت به سال اول زندگی كه وزن تولدشان به 3برابر افزایش می‌یابد (یعنی حدود 9تا 11 كیلوگرم) و همچنین افزایش قدی بین 25 تا 30 سانتی‌متر نسبت به قد زمان تولد خود دارند، بسیار كاهش می‌یابد و این تفاوت سرعت وزن‌گیری و افزایش قد طبعا در میزان نیاز آنها به مقدار انرژی و مواد مغذی و حجم غذای خورده شده آنها نیز تاثیر گذاشته و كم‌غذایی آنها را موجب می‌شود كه نباید با بی‌اشتهایی یا كم‌اشتهایی اشتباه گرفته شود؛ اگر شما عزیزان به ریشه‌یابی علل به وجودآورنده بی‌اشتهایی پی برده و این عوامل را از پیش پای خود بردارید، خواهید دید كه چه ساده، روند رشد و بالندگی بچه در چارچوب ظرفیت‌های ژنتیك بهتر از سابق خواهد شد و علاقه او به غذاهای مختلف نمود خواهد یافت.

aras بازدید : 46 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

دل درد در کودکان,داروی دل درد,اسهال در کودکان

 

بهار، فصل نوبرانه‌هاست؛ فصلی كه در آن تا دلتان بخواهد می‌توانید چغاله بادام، گوجه‌سبز و توت‌فرنگی بخورید؛ اما كمی صبر كنید! آیا كودكان هم می‌توانند تا دلشان بخواهد از این نوبرانه‌ها نوش‌جان كنند؟ از آنجا كه كودكان در سنین رشد قرار دارند و دستگاه گوارش آنها به‌طور كامل تكامل نیافته است، به ویژه كودكان 2 تا 5 سال كه به خوبی قادر به جویدن بافت‌های میوه‌های سخت و نارس نیستند، این روند موجب بروز دل‌دردهای شدید، عدم‌تحمل مواد غذایی، استفراغ مكرر، نفخ و در نهایت اسهال و درصورت تداوم، اختلال در رشد می‌شود كه هر كدام از این اختلالات می‌تواند كودك را دچار مشكل كند. در ادامه مروری بر مشكلات گوارشی احتمالی كودكان خواهیم داشت تا هنگام مواجهه با آنها بتوانید از پس آنها بربیایید.

aras بازدید : 47 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

عمل لوزه, جراحی لوزه, لوزه, چه کسانی به جراحی لوزه احتیاج دارند؟

 خیلی‌ها فکر می‌کنند لوزه، ساده‌ترین و غیرضروری‌ترین عضو بدن است که هیچ کاری ندارد جز چرک کردن، عفونی شدن، زیاد کردن دردسر والدین و آزار دادن بچه‌ها و خب، چه کاری راحت‌تر و بی‌دردسرتر از برداشتن این عضو پیش‌پاافتاده؟! اما آیا قضیه، به همین سادگی‌هاست؟ یعنی بدن کودک، به لوزه‌ها احتیاج ندارد و عمل برداشتن‌شان هم به سادگی آب خوردن است؟

تعداد صفحات : 44

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 5,082
  • بازدید کلی : 58,110
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ