loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 71 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام

این وبلاگ بفروش میرسد شما میتوانید مبلغ پیشهنادیتان را با روش تماستان به این شماره اس ام اس بزنید یا از طریق یاهو ایدی در میان بزارید

منتظر پیشنهاداتتان هستیم

۰۹۳۷۲۶۵۴۹۹۸

ID: bazar601

برای شروع کار حتما اول اس ام اس بزنید خواهشن زنگ نزنید

aras بازدید : 50 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

علت پیدایش شوره سر

علت پیدایش شوره سر

با این‌كه شوره سر مشكل چندانی در زندگی عادی فرد ایجاد نمی‌كند، اما در هر صورت چندان خوشایند نیست و گاهی موجب خجالت فرد می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر این پدیده و نیز دلایل به وجود آورنده و راه‌های مختلف درمانی آن می‌پردازیم.

aras بازدید : 42 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

ناخن هایی محکم و زیبا

از ضعیفی ناخن هایتان شکایت دارید؟ آیا اندکی که بلند می شوند، می شکنند؟ بهتر است بجای شکایت کردن از آنها، این نکات را برای محافظت از ناخن های خود مد نظر داشته باشید.

 

aras بازدید : 33 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

چروک دور لب ها,علت چروک دور لب ها,درمان چروک دور لب ها

 

یکی از اولین نشانه‌های افزایش سن، ایجاد چروک‌های مختلف روی سطح پوست بدن است. در میان چروک‌های سنتی که روی صورت ایجاد می‌شود، چروک دور لب‌ها بیش از سایر چروک‌ها، بالا رفتن سن را نشان می‌دهد و افت ظاهری این قسمت با ایجاد چروک‌های ریز و درشت متعدد، به شدت خودش را نشان می‌دهد که در همراهی با چروک دور چشم‌ها، تأثیر منفی خود را بیشتر بروز می‌دهد. اما چروک دور لب‌ها چگونه ایجاد می‌شود و چطور می‌توانیم جلوی آن را بگیریم؟برای پاسخ به این سوالها به ادامه مطلب رجوع کنید

aras بازدید : 56 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

آرایش کردن,آرایش و زیبایی

 

آرایش کردن فی نفسه کار بدی نیست، آرایش انسان را زیباتر می کند و خدا و همه انسان ها هم زیبایی را دوست دارند، اما آرایش و زیبایی صورت وقتی بد است که در انجام آن افراط شود و سلامت انسان را به مخاطره بیندازد. امروزه برخی خانم ها، شیک بودن را در استفاده زیاد از لوازم آرایش می دانند و حتی برای شروع یک روز معمولی هم برای آراستن صورت خود وقت می گذارند. صورت را با چند لایه کرم مرطوب کننده، ضدآفتاب، ضدچروک، کرم پودر و پنکیک پوشش داده، چشم ها را با انواع سایه، ریمل و سرمه آراسته و انواع مواد آرایشی دیگر هم در مراحل آخر و باتوجه به نوع سلیقه به کار می برند.

aras بازدید : 38 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

موهــای صورت‌,رشد موی صورت,افزایش موی صورت

 

پاسخ به سؤال‌هایی مانند «آیا مینوكسیدیل روی رشد موهای صورت هم نقش دارد و اینكه چرا پسران نوجوان بهتر است زرده تخم‌مرغ بخورند و سفیده آن را نه»، را می‌توانید در این مطلب پیدا كنید.

aras بازدید : 38 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

موهای آسیب دیده ,مواد آرایشی

 

آیا شما هم همانند بسیاری از بانوان، موهای آسیب دیده زیادی دارید؟ در صورتی که شما از شامپوهای قوی استفاده و هر روز موهایتان را با سشوار خشک می کنید و به آنها حالت می دهید، این عادات چربی مغذی موهای شما را از بین می برد و نتیجه آن به دست آوردن موهای خشک و آسیب دیده است.

aras بازدید : 35 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

شست و شو و نگهداری از مو

 

بهترین روش برای شستن موها بسیار ساده است؛ ابتدا موها را خیس می‌کنیم، شامپو می‌زنیم، با آب شستشو می‌دهیم، به آنها نرم‌کننده می‌زنیم، دوباره با آب می‌شوییم، با حوله (و بعضی‌ها با سشوار) خشک می‌کنیم، آنها را شانه کرده و حالت می‌دهیم، درست است؟ خیر درست نیست! یا شاید بهتر است بگوییم تا حدی درست نیست، زیرا شستن موها چند فوت کوزه‌گری دیگر نیز دارد که در اینجا قصد داریم آنها را برای شما بازگو کنیم، پس با ما همراه شوید.

aras بازدید : 37 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

روش های جوانسازی پوست

 

نقطه مشترک همه روش های جوانسازی این است که رد سال ها را از روی پوست پاک می کند و چهره را جوان تر نشان می دهد؛ جوانی ای که خیلی ها در حسرت رسیدن به آن حاضرندهرکاری کنند، اما پیشنهاد می کنیم قبل از هر پول خرج کردنی اول از همه روش ها را مرور کرده تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

aras بازدید : 58 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

نکات مهم درمورد رنگ کردن مو

 

از جایی كه سفید ترین موها را دارد شروع كنید . رنگی با یك درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده كنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی كه می گذارید روشن تر به نظر می رسد.

 

aras بازدید : 50 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

رازهای آرایش از زبان معروفترین آرایشگر

 

بابی براون یکی از مشهورترین‌ها در زمینه آرایش و محصولات آرایشی است. او سالانه میلیون‌ها دلار در سراسر دنیا فروش دارد. نام محصولات او جزء برندهای اصلی و معتبر لوازم آرایشی است. از جمله مشتریان بسیار معروف او مریل استریپ، کاترین زتا جونز و سیدنی کلافورد هستند. علاوه بر اینها او نویسنده سه کتاب پرفروش در زمینه زیبایی و آرایشگری است که در آموزش آرایشگری معروف‌اند تا جایی که مجله نیویورک تایمز از او به عنوان معروف‌ترین فروشنده لوازم آرایشی و مشاور زیبایی نام می‌برد. از این پس می‌خواهیم سلسله آموزش‌های او را در زمینه زیبایی و آرایشگری برای استفاده شما چاپ كنیم. ‌آموزش‌هایی که بر سادگی و زیبایی بیشتر تاكید دارند.

aras بازدید : 33 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

تاتو و عوارض آن

 

در گذشته افراد به دلیل تمایلات فرقه ای و مذهبی یا بیان عقیده ای خاص، تاتو می کردند. اما در سال های اخیر تاتو جنبه زیبایی پیدا کرده است و اکثر جوانان در نقاطی از بدن خود تاتو می زنند. در حالیکه همین کار به ظاهر ساده می تواند عوارض ناخوشایندی برای آنها دربر داشته باشد و مشکلات سلامتی فراوانی را ایجاد کند. این روزها مشکلات ناشی از تاتو و عوارض آن خیلی وسیع و شایع شده است، ولی گویا جوان ها این روزها سر عقل آمده اند و دیگر با انجام تاتو سلامت بدن خود را به خطر نمی اندازند. کسانی هم که قبلا تاتو داشته اند به صرافت افتاده اند این طرح ها را از روی بدن خود پاک کنند، اما پاک کردن تاتو، خود پروسه ای طولانی است و بازهم می تواند مشکلات دیگری ایجاد کند.

aras بازدید : 38 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

تقویت موها با عسل

 

همه افراد به طور معمول روزانه ۲۰تا۱۰۰ تار موی خود را از دست می دهند. اما ریزش مو بیش از این مقدار باعث کم مویی فرد می شود. علت ریزش مو متفاوت است از جمله نبود تعادل هورمونی، مراقبت نکردن از مو، سوءتغذیه، مصرف بعضی از داروها از جمله داروهای غنی از ویتامینA یا داروهایی که برای درمان بیماری های مختلف مانند نقرس، فشار خون، اختلال تیروئید و افسردگی تجویز می شود. اگر چه ریزش مو ناشی از موارد یاد شده را نمی توان کاملاً کنترل کرد اما با به کار بستن شیوه هایی، می توان آن را کاهش داد.

aras بازدید : 45 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

نکات مهمی که درمورد رنگ کردن مو نمی دانستید

نکات مهمی که درمورد رنگ کردن مو نمی دانستید
از جایی كه سفید ترین موها را دارد شروع كنید . رنگی با یك درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده كنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی كه می گذارید روشن تر به نظر می رسد.
aras بازدید : 47 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

با این ماسک های خانگی پوست تان را روشن کنید

با این ماسک های خانگی پوست تان را روشن کنید
پس از این که از خوردن یک پرتقال لذت بردید، پوستهای آن را دور نیندازید! آنها را نگه دارید و در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و سپس آنها را به پودری نرم تبدیل کنید. بعد مقداری شیر به آن اضافه کنید
aras بازدید : 45 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

فوت و فن صحیح شست و شو و نگهداری از مو

فوت و فن صحیح شست و شو و نگهداری از مو
قبل از شامپو کردن نوع موهایتان را کاملا بشناسید. به طور مثال اگر پوست سرتان چرب ولی خود موهایتان خشک است، از شامپو کردن مستقیم موها خودداری کنید
aras بازدید : 55 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
قبول کنید یا نکنید، رژ لب بیشترین تاثیر را در زیبایی صورت دارد. شاید شما خانم ها هم با علم بر این موضوع بیشترین مصرف تان رژ لب است و شاید باز هم به دلیل مصرف زیاد آن، کمتر به کیفیت لازم برای این محصول دقت می کنید. البته معمولا خانم ها حساسیت چندانی برای کیفیت رژلبی که استفاده می کنند ندارند اما استفاده از رژ لب غیر استاندارد که در آن نکات ایمنی بهداشتی رعایت نشده باشد، حتی می تواند منجر به سرطان شود

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 5,006
  • بازدید کلی : 58,034
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ