loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 35 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
aras بازدید : 72 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام

این وبلاگ بفروش میرسد شما میتوانید مبلغ پیشهنادیتان را با روش تماستان به این شماره اس ام اس بزنید یا از طریق یاهو ایدی در میان بزارید

منتظر پیشنهاداتتان هستیم

۰۹۳۷۲۶۵۴۹۹۸

ID: bazar601

برای شروع کار حتما اول اس ام اس بزنید خواهشن زنگ نزنید

aras بازدید : 45 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
هزینه زندگی در کشور نیوزیلند

نیوزیلند کشوری پیشرفته در جنوب غربی اقیانوس آرام و در همسایگی کشور استرالیا است که همانند کشور استرالیا هزینه زیادی برای زندگی طلب میکند. واحد پول این کشور دلار نیوزیلند (NZ$ یا NZD) است.

Cost of living in New Zealand هزینه زندگی در نیوزیلند اگرچه هزینه زندگی در کشور نیوزیلند نسبت به کشور استرالیا تفاوت چندانی ندارد اما اقتصاد کشور نیوزیلند نسبت به استرالیا در رتبه پایین تری (نیوزیلند:۲۴ جهانی، استرالیا:۷ جهانی) قرار دارد. واحد پول  کشور نیوزیلند، دلار نیوزیلند است که اندکی از ارزش دلار آمریکا کمتر است. هر دلار نیوزیلند برابر ۰٫۸۱۳ دلار آمریکا است.

aras بازدید : 40 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است. برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است.
 برزیل دارای زمین‌های کشاورزی گسترده و جنگل‌های استوایی است و با داشتن منابع طبیعی گسترده و نیروی کاری غنی قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است. در گذشته، این كشور مستعمره پرتغال بود و تنها کشور قاره آمریکاست که مردم آن به زبان پرتغالی سخن می‌گویند.

 آمریكای جنوبی,برزیل,دیدنیهای برزیل

aras بازدید : 39 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
ماهی ها دنیای زیبایی دارند و بیشتر شگفتی ها و زیبایی هایشان برای زمانی است که در آب قرار دارند. به همین دلیل آکواریم ها محل هایی هستند که می توانند زیبایی این ماهی ها را به بهترین نحو نمایش دهند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، آکواریم ها در انواع متفاوت وجود دارند و از آن ها می توان در خانه و یا محل کاراستفاده کرد اما همین آکواریم ها می توانند جاذبه هایی برای گردشگران باشند و سالانه افراد زیادی را به خودشان جذب کنند.
aras بازدید : 47 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
مدیرکل مراکز و خدمات گردشگری کشور به آژانس‌های گردشگری هشدار داد برای تعطیلات عید غدیر گران‌فروشی نکنند که در صورت بروز هر تخلفی جریمه می‌شوند.
aras بازدید : 40 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
مجموعه برج ميلاد
مرکز ارتباطات بين المللي تهران که نتيجه تلاش مهندسين و متخصصين ايراني است، با کاربري هاي خاص و چند منظوره در جهت ارتقا خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات ايجاد و توسعه يافته است.اين مجموعه با پيوند طراحي نوين و ايراني-اسلامي بعنوان نماد نوين تهران، خدمات خاص و متمايزي را به مخاطبان خود ارائه مي نمايد.. اين مجموعه تحت عنوان مرکز ارتباطات بين المللي تهران شامل برج ميلاد ميلاد، مرکز همايش هاي بين المللي، هتل پنج ستاره و مرکز تجارت جهاني است مهمترين بخش اين مجموعه، برج ميلاد و نماد نوين تهران مي باشد که داراي کاربري هاي مختلف و چند منظوره اي است.
aras بازدید : 41 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
اگر در ایام عید این فرصت را به دست نیاوردید که سفری به شهرهای اطراف داشته باشید و تعطیلات را در منزلتان گذراندید، شاید به این فکر افتاده اید که چند روزی را برای سفر انتخاب کنید و از هوای مطبوع بهاری بهترین بهره را ببرید. استان زنجان می تواند گزینه مناسبی برای سفر شما باشد.
aras بازدید : 45 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
به گزارش پارسینه، جزیرهٔ ابوموسی جزیره‌ای متعلق به ایران در خلیج فارس است. مساحت این جزیره در حدود ۲۵ کیلومتر مربع می‌باشد. جزیرهٔ ابوموسی در ۲۶ درجهٔ خط عرض شمالی و در ۵۵ درجهٔ خط طول شرقی واقع شده‌است.
aras بازدید : 52 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
ایران حدود ۴۳ آبشار مشهور دارد که با آبشارهای محلی و فصلی این رقم به ۱۸۶ آبشار می‌رسد. استان مازندران با ۷۸ آبشار کوچک و بزرگ بیشترین آبشارها را در خود جا داده است. پس از آن ۴۵ آبشار به استان لرستان زیبایی خاصی می‌دهند. ایران و آبشارهای زیبایش در این گالری تصویری.
aras بازدید : 50 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

معرفی:

دریاچه گَهَر در میان رشته کوه اشترانکوه در استان لرستان واقع است. این دریاچه در منطقه حفاظت شده اشترانکوه بین بخش زز و ماهرو الیگودرز و بخش مرکزی دورود قرار دارد. درازای گهر حدود 2100 متر و میانگین پهنای آن 355 متر و مساحت آن حدود 75/0 کیلومترمربع است.

لفظ گهر به زبان محلی یعنی محلی که آب در آن جمع میشود به صورت آبگیر یا تالاب.

اصلی  ترین گستره حوضه آبریز دریاچه، پهلوی جنوبی اشتران  کوه یعنی «برآفتاب» با حدود 45 کیلومترمربع وسعت است.

aras بازدید : 45 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)
سواحلی با شنهای سفید و طلایی، هتل ها و اقامت گاه هایی اشرافی و جاذبه های طبیعی بسیار، مردم جهان را برای سفر به این نقاط ترغیب می نماید.
 
در این خصوص جزیره مشهور بوراکای (Boracay) که یک جزیره کوچک گرمسیری در بخش مرکزی مجمع الجزایر فیلیپین است حرفی برای گفتن دارد.
 
امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری، این جزیره را نه تنها به یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان مبدل ساخته بلکه هر ساله درآمد چشمگیری را نصیب دولت فیلیپین می کند.
 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 5,067
  • بازدید کلی : 58,095
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ