loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 26 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
aras بازدید : 26 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)
aras بازدید : 30 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)
aras بازدید : 71 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام

این وبلاگ بفروش میرسد شما میتوانید مبلغ پیشهنادیتان را با روش تماستان به این شماره اس ام اس بزنید یا از طریق یاهو ایدی در میان بزارید

منتظر پیشنهاداتتان هستیم

۰۹۳۷۲۶۵۴۹۹۸

ID: bazar601

برای شروع کار حتما اول اس ام اس بزنید خواهشن زنگ نزنید

aras بازدید : 49 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

سندروم, بيماري بهجت, علايم بيماري بهجت

سندروم يا بيماري بهجت اختلالي است كه چندين دستگاه بدن را درگير كرده و جزو بيماري هاي روماتولوژيك طبقه بندي مي شود. اين بيماري اغلب در افراد جوان بروز مي كند و مردان و زنان به يك نسبت درگير آن مي شوند. بيشتر موارد بيماري در مناطق سواحل مديترانه، خاورميانه و خاور دور ديده مي شوند. آيا اين بيماري ارتباطي با «جاده ابريشم» دارد؟ شايد. نخستين بار پزشك متخصص پوست و دانشمند تركيه يي Hulusi Behçet در سال 1924 اين سندروم را در يكي از بيمارانش گزارش كرد: البته در قرن پنجم قبل از ميلاد، بقراط نيز علايم اين بيماري را در كتاب خود شرح داده است. در سال 1947 يعني يك سال قبل از مرگ دكتر بهجت، كنگره بين المللي پوست، بيماري را رسما به نام بيماري بهجت نامگذاري كرد. در سال 1991 محقق مصري Sahar Saleem با همكاري محققان عربستاني درگيري دستگاه عصبي و مغز توسط بيماري بهجت را براي دنيا توضيح دادند.

aras بازدید : 46 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

چين و چروك‌هاي ناشي از بارداري

 

بارداري يكي از فوق العاده‌ترين دوران زندگي يك زن است؛ ولي يك جنبه از اين دوران چندان خوشايند نيست و آن چين و چروك‌هايي است كه 75 تا90 درصد از زنان در نيمه آخر بارداري و پس از پايان آن شاهد بروز آن در بدن خود هستند. اين چين و چروك‌ها با توجه به رنگ بدن فرد ممكن است به رنگ‌هاي صورتي، ارغواني يا قهوه‌اي باشند كه هيچ خطري براي مادر يا جنين ندارند، ولي براي مادر ايجاد اضطراب و تشويش مي‌كنند. اين خطوط در نقاطي از بدن ايجاد مي شوند كه چربي تجمع پيدا مي‌كند؛ مانند شكم، ران‌ها، باسن، سينه‌ها و بازوها. اين خطوط در دوران بارداري به خاطر افزايش وزن سريع در پايين تنه و ران‌ها ايجاد مي‌شوند. با افزايش وزن، كلاژن و الاستين موجود در پوست كه مسؤول حفظ شكل و سفتي پوست مي‌باشد تا مرز پاره شدن كشيده مي‌شود.

aras بازدید : 38 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

تکنیک های آرایشی

 

جالب است بدانید با مواد طبیعی نیز می توانید به لب ها حجم دهید مثلا استفاده از دارچین، جریان خون را در لب ها افزایش می دهد و باعث می شود که حجیم تر به نظر برسند

aras بازدید : 36 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)
لباس پوشیدن در پاییز, نحوه پوشیدن لباس در پاییز
در فصل پاییز باید لباس های مخصوص خودش را به تن کنید. این لباس ها غالبا نه خیلی گرم هستند و نه اینکه باعث می شوند شما از سرما به لرزه افتید. این در حالی است که بسیاری دوست ندارند ظاهر کلی لباس هایشان بهم بریزد و می خواهند همیشه ظاعر مناسبی داشته باشند.
aras بازدید : 47 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

قاعدگی,سندرم پیش‌ از قاعدگی,عادت ‌ماهیانه

مشکلاتی در قاعدگی که طبیعی‌اند
بیشتر مسائلی که خانم ها در طی عادت ‌ماهیانه با آن رو به ‌رو می‌شوند، کاملا طبیعی است. در واقع، بسیاری از دختران و زنان، یک روز با یکی از این مشکلات برخورد می‌کنند.

aras بازدید : 34 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

سرماخوردگی, گلو درد, فصل پاییز

این روزها که به میانه فصل پاییز رسیده ایم و هوا تمایل بیشتری به شرایط زمستانه یافته است بدن ما همگام با تغییرات طبیعت، خود را با سرمای هوا و کاهش طول مدت روز تطابق می دهد.

aras بازدید : 31 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)
برندهای معروف کفش, مارک های برندهای معروف
یک جفت کفش چه تفاوتی به دیگر کفش‌ها دارد؟ این درباره طراحی‌های زیبا، راحتی و کیفیت بالای محصول است. به این دلیل است که اکثر برندها در تجارت لباس ورزشی به‌طور شانه به شانه با هم رقابت می‌کنند تا بازارشان را گسترش دهند.
در زیر 10‌ تا از بهترین برندهای لباس ورزشی و لوگوهای آن‌ها را می‌بینید که بدون شک این‌ها در بازار حاکم هستند.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 5,012
  • بازدید کلی : 58,040
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ