loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 26 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
aras بازدید : 72 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام

این وبلاگ بفروش میرسد شما میتوانید مبلغ پیشهنادیتان را با روش تماستان به این شماره اس ام اس بزنید یا از طریق یاهو ایدی در میان بزارید

منتظر پیشنهاداتتان هستیم

۰۹۳۷۲۶۵۴۹۹۸

ID: bazar601

برای شروع کار حتما اول اس ام اس بزنید خواهشن زنگ نزنید

aras بازدید : 42 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ازدواج‌های ممنوع از دیدگاه اسلام

 

ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام آنقدر زیاد است که پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) در احادیث متفاوت و به گونه های مختلفی بارها و بارها بر آن تاكید فرموده اند.

aras بازدید : 41 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

رسوم و سنت ها از آندست پدیده هاییست که در هر گوشه از این کره خاکی حکایت خاص خود را دارد. مردم هر گوشه از زمین پهناور با گرامیداشت سنت های خود به نوعی به گذشتگانشان احترام می گذارند.

معمولا اجرای سنت ها و آداب و رسوم در سراسر دنیا کاری پسندیده به شمار می آید و مردم نسل اندر نسل و سینه به سینه آن را به نسل های بعدی خود انتقال می دهند که سنت شان از بین نرود

aras بازدید : 52 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ایران باستان, خرافات, آداب و رسوم

با گذشت بیش از 1400سال از دعوت آخرین فرستاده خدا به پرستش و عبادت خدای یگانه، و با وجود مبعوث شدن 124 هزار پیامبر برای نشان دادن مسیر صحیح به بشریت در اعصار گونان و ریشه کنی جهالت انسان، در قرن 21 و در اوج پیشرفت کشورها در زمینه های اقتصادی، علمی، صنعت، تکنولوژی، بهداشت و درمان، آموزش و ارتباطات و ... در اقصی نقاط جهان، از شرقی ترین اجتماعات در حال توسعه و تازه توسعه یافته تا غربی ترین کشورهای صنعتی و پیشرفته که پیشتازان اقتصاد و پیشرفت در جهان بشمار می آیند، ریشه های جهالت هنوز هم خشک نشده است.

aras بازدید : 49 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ماه محرم, عزاداری ماه محرم, مجالس عزا

در ماه‌ سوگواری سید و سالار شهیدان، مردم پاکستان اعم از شیعه و سنی در عزای سالار شهیدان به سوگ می‌نشینند.

اکثر شیعیان با شروع ماه محرم جامه سیاه بر تن می‌کنند، چراغ‌های منازل خود را خاموش می‌کنند و هنگام خواب از رخت‌خواب استفاده نمی‌کنند.

aras بازدید : 64 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

نامگذاری روزهای محرم, حركت كاروان اسرا به شام

 حركت كاروان اسرا به شام
یزید بن معاویه (لعنة الله علیهما)، به عبیدالله بن زیاد دستور داد كه سر مطهر فرزند علی(علیه السلام) را با سرهاى جوانان و یاران آن جناب كه در ركاب آن حضرت شهید شده بودند با كالاها و زنان اهل بیت و عیالات آن حضرت را روانه شام نماید.

aras بازدید : 45 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

مشهور است وقتی که اسرا و کاروان شام به این منطقه رسیدند، خانواده امام حسین (ع) اسیر شده بودند و سرهای مبارک در آن مکان مستقر شدند و سر مبارک امام حسین (ع) در سنگ مرتفعی قرار داده شد و یک قطره از خون پاک ایشان روی آن سنگ ریخته شد.
در «مشهد النقطه» شهر حلب که محل زیارت عاشقان اهل‌بیت است، سنگی است که سر مبارک امام‌حسین (ع) روی آن قرار داده شده و قطره خونی روی آن ریخته شد و مورد اهتمام مسلمانان قرار گرفت و از آن سنگ محافظت کردند.

روایت شده که بعد از اتمام جنگ «طَف» در کربلا، کاروان ابن زیاد به همراه اسرای واقعه طف به سمت شام حرکت کرد و در امتداد رود فرات از سرزمین‌های مختلفی رد شدند تا اینکه به حلب رسیدند و سر مبارک امام حسین(ع) را در آن موضع قرار دادند و مدتی را آنجا توقف کردند.

 امام‌حسین,سر امام‌حسین

aras بازدید : 40 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
آراستگي و تميزي را همه مي‏پسندند و همه انسانها به زيبايي و پاكي گرايش دارند. اين موضوع در تعاليم اسلامي‏و سيره و روش رهبران معصوم(عليه السلام) آموزش داده است كه در عين سادگي و پرهيز از اشرافي گري، پاكي و آراستگي ظاهري را رعايت كنند و افراد در جامعه اسلامي‏از سيمايي زيبا و دلپذير برخوردار باشند. آن چه از زندگي پيشوايان به ما رسيده است و آن چه آن انسان هاي نمونه در رفتار و سيره خود انجام داده اند الگو و نمونه والايي براي آراستگي سيماي مردم و رعايت اصول زيبايي و بهداشتي و شكوه ظاهري آراسته و زيبا در ميان مردمان ظاهر مي‏شد و همگان از ديدن ايشان لذت مي‏بردند.
aras بازدید : 44 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
گروه سلامت: تحقيقات نشان مي‌دهد؛ اداي بموقع نماز صبح و بيدار شدن از خواب طولاني‌مدت بويژه در حوالي صبح مي‌تواند در پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي عروقي موثر باشد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 5,095
  • بازدید کلی : 58,123
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ