loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 33 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
بهترین مدلهای مانتو بلند پاییزی را در اینجا ببینید.
مدل های پیش روی شما قسمتی از مجموعه پاییزه R&K  یک طراح مصری به نامNaima Kamel ( نایما کامل ) می باشد که حروف و گرافیک عرب و البته سبک مصری را به خوبی برای تولید مانتوها یا پوشش های منحصر به فرد خود استفاده کرده است تا هر دختر محجبه ای بتواند از حجاب و مد لذت ببرد.مدل مانتو بلند R&K پاییز, مدل مانتو کمپانی R&K
aras بازدید : 35 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

وقتی شومینه قلب خانه می شود

دکور کردن شومینه, نکاتی برای استفاده از شومینه
شومینه وسیله ای گرمایشی برای خانه محسوب می شود اما امروزه بیشتر جنبه تزئینی یافته و از نظر طراحان فضای داخلی جزو عناصر زیبای دکوراتیوی تعریف می شود که به خانه نمایی گرافیکی می دهد. از آنجا که شومینه بیشتر در مرکز خانه تعبیه می شود هنگام ورود به خانه بسیار به چشم می آید.

aras بازدید : 48 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

تحلیل سی ان بی سی از وضعیت قیمت جهانی طلا در هفته های آینده 

 پایگاه اینترنتی سی ان بی سی در تحلیلی نوشت اگر قیمت جهانی طلا طی هفته های آینده به بیش از 1800 دلار در هر اونس نرسد باید منتظر کاهش شدید قیمت آن باشیم .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

aras بازدید : 39 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

وقتی از اشک‌ها و لبخند‌های فهیمه راستکار در هنگام دوبله پرسیدیم درباره‌ی اشک‌هایش می‌گفت « هر وقت در فیلمی نقش مادر بازی کردم یا دوبله کردم، یاد حرف دکترم می‌افتادم. شوهرتان بچه ‌دارد و من هم زن پدر داشتم، هیچ وقت نخواهید جای مادر این‌ها را بگیرید. چون نمی‌توانید بلکه سعی کنید با آن‌ها دوست باشید. من این حرف را حلقه‌ی گوشم کردم.»

فهیمه راستکار بانوی دوبله ایران

aras بازدید : 35 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 آرتین ولی الهی: جدیدترین آلبوم «سامی یوسف»، خواننده، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی الاصل مقیم بریتانیا، منتشر شد. این آلبوم که «سلام» نام دارد، شامل 16 قطعه بوده و به زبانهای انگلیسی، عربی، فارسی و ترکی اجرا شده است. شرکتETM International چهارمین آلبوم این هنرمند مسلمان را منتشر کرده است.

 

همخوانی سامی یوسف و بابک رادمنش

aras بازدید : 36 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

2 فضانورد از آمریکا و روسیه از سال 2015 طولانی ترین سفر فضایی را آغاز کرده و برخلاف سایر فضانوردان اقامت یکساله در ایستگاه بین المللی فضایی خواهند داشت.

طولانی ترین سفر فضایی

aras بازدید : 42 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

به غریبه ها لبخند بزنید به دلایل زیر!
در راستای مزایای لبخند و شادی مقاله های زیادی نوشته شده است اما کمتر به این فکر کرده ایم که لبخند زدن به یک غریبه چه مزایایی می تواند داشته باشد. در این گزارش شما را با مزایای لبخند زدن به غریبه ها آشنا می کنیم.
aras بازدید : 40 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
حمام نفتی،یکی از جدیدترین نوع حمام در میان بانوان است و دراز کشیدن در وانی پُر از نفت خام بین بانوان ثروتمند در باکو پایتخت کشور نفت خیز آذربایجان، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
aras بازدید : 39 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

فیلم سینمایی که در میان آنها دو فیلم تحریمی حوزه هنری هم حضور دارد با تم اجتماعی از 8 آذرماه روی پرده سینماهای کشور می‌رود تا شاید سینماداران به بهتر شدن وضعیت مخاطب و فروش امیدوار شوند.

 3 فیلم سینمایی که در میان آنها دو فیلم تحریمی حوزه هنری هم حضور دارد با تم اجتماعی از چهارشنبه 8 آذرماه روی پرده سینماهای کشور می‌رود تا شاید سینماداران به بهتر شدن وضعیت مخاطب و فروش امیدوار شوند البته این در حالی است که شورای صنفی نمایش دوباره سینما «آزادی» را برای دادن حواله‌ی فیلم تحریم کرده است.

aras بازدید : 48 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

شليك مرگ به داماد، سر سفره ناهار

آخرين بزم داماد جوان در خانه پدر زن به قيمت جانش تمام شد و سفره ناهار رنگ خون گرفت. امين كه به همراه برادرش براي ديدن نامزد جوانش به مهماني رفته بود، نمي‌دانست بر سر سفره غذا قرباني يك كينه قديمي خواهد شد. 

aras بازدید : 35 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

اگر شغلتان را دوست ندارید، بخوانید

شغل
محققان استرالیایی هشدار دادند که شغل بد و نامناسب درست مثل بیکاری بر سلامت روحی و روانی افراد تاثیر منفی می گذارد.
aras بازدید : 42 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

درست کردن سالاد استونا , طرز تهیه سالاد پاییزی


این سالاد فوق العاده خوشمزه است و علاوه بر مزه ی خوبی که دارد برای سرماخوردگی های پاییزی هم خیلی مناسب است چون کلم بروکلی عفونتهای گلو و ریه را درمان میکند هم چنین برای درمان سرفه های خشک کاربرد دارد. 

مواد لازم برای تهیه استونا :

aras بازدید : 39 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

طرز تهیه کیسل انار, کیسل لایه ای انار و شیر


کیسل، دسری است که از ترکیب آب یا پوره‌ی میوه‌های ترش با شکر و نشاسته‌ی سیب‌زمینی درست می‌شود. این دسر یکی از دسرهای سنتی قدیمی روسیه است. کیسل را به دو صورت سرد و گرم سرو می‌کنند. برای درست کردن این دسر، میوه های ترش ارجحیت دارند.

تعداد صفحات : 44

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 4,998
  • بازدید کلی : 58,026
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ