loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 35 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
aras بازدید : 72 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام

این وبلاگ بفروش میرسد شما میتوانید مبلغ پیشهنادیتان را با روش تماستان به این شماره اس ام اس بزنید یا از طریق یاهو ایدی در میان بزارید

منتظر پیشنهاداتتان هستیم

۰۹۳۷۲۶۵۴۹۹۸

ID: bazar601

برای شروع کار حتما اول اس ام اس بزنید خواهشن زنگ نزنید

aras بازدید : 55 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

يك مرد 65 ساله سوئدي پس از اينكه پزشكانش با ديدن جواب آزمايش هايش به او اطلاع دادند كه باردار است ، شوكه شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از لافلو، پزشكان گوستا الوفسن مرد 65 ساله سوئدي  با ديدن آزمايش ادرار به وي اطلاع دادند كه باردار شده است.

aras بازدید : 55 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

یک تولیدکننده تابوت در اوکراین تصمیم گرفت تا برای آماده‌کردن افراد در هنگام مواجه با مرگ شیوه تابوت درمانی را به کار گیرد.

در این شیوه افرادی که از رویارویی با مرگ وحشت دارند مدت زمانی را در تابوت می‌گذرانند تا راحت‌تر با پدیده مرگ روبرو شوند.

این تولیدکننده تابوت به ازای درازکشیدن هر فردی داخل تابوت مبلغ 25 دلار دریافت می‌کند. همچنین هر فردی تنها برای 15 دقیقه این فرصت را در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه‌خبری BBC، «استپان پیریانیک» گفت:‌ افراد می‌توانند پیش از رسیدن زمان فوتشان با درازکشیدن داخل تابوت این تجربه را داشته باشند که باعث می‌شود در این زمان به رفتارهای گذشته‌شان بیندیشند. هرچند که این کار برای همه خوشایند نیست./ایسنا

aras بازدید : 37 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» از چند روز پیش دیروز در سینمای منتخب تهران روی پرده سینماها رفته است. اولین اظهار نظر مهتاب کرامتی در خصوص همبازی شدن او و حمید فرخ نژاد با ابراهیم حاتمی کیا را بخوانید.
مقابل دوربین رفتن کارگردان ها یکی از سنت های جالب تاریخ سینما بوده است. آلفرد هیچکاک عادت داشت در همه فیلم هایش به عنوان سیاهی لشکر مقابل دوربین برود. کارگردانانی مثل سیدنی پولاک، رومن پولانسکی و کوئنتین تارانتینو علاوه بر بازی در فیلم های خودشان، در آثار فیلمسازان دیگر هم بازی کرده اند.

aras بازدید : 51 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

احسان علیخانی,عكس احسان علیخانی

  
این عجیب ترین سال زندگی اوست. سالی که با جنجال آغاز شده، سالی که برنامه اش را به اسم دیگری کردند تا یکی، دو ماهی ناخن بجود. سالی که فکر می کرد نکوست اما آخرش از بهارش پیدا بود...خب، این اولین مصاحبه احسان علیخانی در سال ۹۱ است.     
بچه سرتق و پرشروشور مدرسه پاسداران حالا برای خودش کسی شده. همان که همکلاسی ها تا توی تلویزیون می بینندش یادشان می آید حیاط را روی سرش می گذاشت.او احسان علیخانی است. بیست و چند ساله که بود، با تک گویی های طولانی و سبک اجرایش گل کرد، اما لج خیلی ها را هم درمی آورد. آنها که حوصله بحر طویل یک «بچه زاغول» را نداشتند. آن روزها اما گذشت. ۲۴،۲۳ و ۲۵ تا برسد به ۳۰.

aras بازدید : 36 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

 خریداری ناشناس یک پوستر فیلم سال 1928 میکی ماوس را به قیمت 101 هزار دلار در یک حراجی در تگزاس خریداری کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این پوستر رنگی یکی از اولین تصاویر بازمانده از شخصیت نمادین است که توسط والت دیزنی خلق شد.

aras بازدید : 53 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
این عروسکهای زیبا که شبیه کودکان معصوم و بازیگوش به نظر میرسند آثار زیبایی از یک خانم هنرمند فرانسوی است که "لائورنس روت" هستند . گفته میشود هر کدام از عروسکهای این کلکسیون بی نظیر قیمتی بین 450 تا 1350 یورو دارند. این عروسکها نه به عنوان اسباب بازی بلکه به عنوان یک کلکسیون بی نظیر معرفی شده اند. ساخت هرکدام از این  عروسکها حدود 2 هفته زمان لازم دارد . جنس آنها از رزین های پلیمری که خاصیت چکش خواری دارند ساخته شده و چهره  آنها از مواد اکریلیک پخته شده ساخته میشود.
aras بازدید : 47 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
در این جشن که روز دوشنبه  پس از عید پاک برگزار می‌شود، پسران جوان و نوجوان در نقاطی از شهر “لفیف” کمین می‌کنند و با عبور رهگذران و بالاخص دختران جوان و نوجوان ، با آب به آنها حمله می‌کنند!
aras بازدید : 38 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

سر یکی از بخش های بسیار حساس در بدن است و باید از آن به دقت مراقت کرد تا مبدا دچار مشکل شود. ضربه های محکم به سر می تواند بسیار خطرناک و همچنین کشنده باشد.

حتما در هنگام ایستادن در ایستگاه مترو با اخطارهای "نباید از خط مجاز عبور کنید" روبرو شده اید. این اخطارها همیشه برای حفظ جان شما هستند.

aras بازدید : 38 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

ایده پزشک ترک برای پول در آوردن؛
هفت هزار دلار برای کاشت سبیل! + عکس
وقتی وحشت بسیاری از مردان را در برابر کم پشت شدن سبیل هایشان دیدم به ذهنم رسید برای آن چاره ای بیندیشم. کاشت مو برای صورت مثل کاشت آن در سر است. این دکتر ترک زیبایی می افزاید: هزینه کاشت سبیل در درجه اول بستگی دارد به سن افراد و سنین 30 و 50 ارزان تر از مردان بالای این سن و سال است.

کاشت سبیل,بلند ترین سبیل دنیا

aras بازدید : 46 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

همه چیز درباره این انگشت لذیذ
نمی‌توان یك قانون كلی برای همه كودكان مشخص كرد و گفت از این زمان باید واكنش اساسی نشان داد. دیده شده كودكانی عادت کرده​اند به جای مكیدن انگشت، تمام دست خود را در دهان می​كنند!
aras بازدید : 36 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

تست روانشناسی,شخصیت شناسی

 

تست روانشناسی - روان شناسان شخصیتی اعتقاد دارند که شماره تولد، شما را از آن شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد - تست روانشناسی چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید:

aras بازدید : 39 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

خودشناسی,عشق بی قید و شرط

 

تست خود شناسی - در برابر همسر، فرزندان، اعضای خانواده و دوستان عشقی بی قید و شرط داشته باش. زندگی توام با عشق بی قید و شرط، مسیر دلخوشی و شادی های زندگی را روشن می کند.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 5,058
  • بازدید کلی : 58,086
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ