loading...
پاتوق تفریحی و سرگرمی و خبری و علمی باهم 2 : سرگرمی ، آشپزی ، ورزشی ، دانستنی ، دیدنی ، جالب و به روز ، عکس ، موبایل ، کامپیوتر ، دانلود نرم ا
آخرین ارسال های انجمن
aras بازدید : 46 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال مس کرمان گفت: در اين مدت بار‌ها اين خبر را شنيده‌ام اما هيچ وقت مسئولان استقلال آن را تاييد نکرده‌اند. پس حتما مرا نمي‌خواهند که هيچ وقت تاييد نکرده‌اند



   تيم مس کرمان با تک گل رضا عنايتي توانست برابر فجر سپاسي به پيروزي برسد تا در جدول تا حدودي به حاشيه امنيت دست پيدا کند. عنايتي پيرامون اين ديدار مي‌گويد: «بازي بسيار خوبي بود. اگر چه فجر بازي را تهاجمي شروع کرد اما در ادامه اين تيم مس بود که توانست نبض بازي را در اختيار بگيرد. بار‌ها دروازه فجر را تهديد کرديم ولي تنها به يک گل دست پيدا کرديم. مي‌توانستيم حريف شيرازي‌مان را گلباران کنيم. در هر صورت مهم کسب سه امتياز بود که توانستيم آنرا به حساب خودمان واريز کنيم.»

 به گزارش گل، عنايتي که فصل گذشته و در تيم صباي قم توانست خيلي خوب گلزني کند اين فصل موفق نشده انتظارات را برآورده کند و به همين دليل هم در اين مدت با انتقادات زيادي مواجه شد. بهترين گلزن ليگ بر‌تر در اين خصوص مي‌گويد: «مسي و رونالدو هم دچار افت مي‌شوند من که ديگر عنايتي هستم. به هرحال اين روز‌ها براي هر بازيکني پيش مي‌آيد و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. مگر خودم از گل زدن بدم مي‌آيد؟ از اين به بعد سعي مي‌کنم از موقعيت‌هاي نه چندان حساس هم فرصت گلزني ايجاد کنم و براي مس گل بزنم.»اين مهاجم در ادامه مي‌گويد: «خوشبختانه تعطيلات ليگ فرصتي را براي ما پيش آورد که بتوانيم به شناسايي نقاط ضعف‌مان و رفع آن‌ها بپردازيم. اعتراضي به اين تعطيلات نداشتيم چون به نفع‌مان شد. در اين چند روز هماهنگ‌تر و پرقدرت‌تر از قبل شديم. در بازي با فجر ثابت کرديم که از وقفه چندروزه ليگ ‌‌نهايت استفاده را برديم. به طور حتم در ادامه ليگ حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت.»

 در برهه‌اي شنيده شد که عده‌اي از بازيکنان مس به خاطر عدم اجراي متمم قراردادهايي که در ابتداي فصل امضا شده بود، تصميم به جدايي از اين تيم گرفته‌اند. اما عنايتي اين مسئله را تکذيب مي‌کند: «اصلا چنين بحثي در ميان نبود. قرار است طبق‌‌ همان متمم‌هايي که در ابتداي فصل امضا شده است بازيکنان پيش‌قرارداد‌هايشان را دريافت کنند. بعضي‌ها با مطرح کردن اين مسائل کذب دنبال حاشيه‌سازي براي مس هستند.»

 از‌‌ همان هفته‌هاي ابتدايي ليگ بحث استقلالي شدن مهاجم مس مطرح شد و هنوز هم اين بحث ادامه دارد. اما مثل اينکه عنايتي خيال استقلالي شدن ندارد: «هنوز چند هفته به پايان نيم‌فصل مانده است و ضمن اينکه در اين مدت بار‌ها اين خبر را شنيده‌ام اما هيچ وقت مسئولان استقلال آن را تاييد نکرده‌اند. پس حتما مرا نمي‌خواهند که هيچ وقت تاييد نکرده‌اند. خودم هم به رفتن فکر نمي‌کنم.»



aras بازدید : 47 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

عضو کميته فوتسال گفت: بايد با مقصران اصلي ناکامي در فوتسال برخرود شود.


    عليرضا حاجتي در خصوص اتفاقات رخ داده در فوتسال عنوان کرد:‌ زماني که در جايي نشت گاز صورت گيرد، هر کسي که باشد مسموم مي‌شود. ورزش تيمي ما مشکل دارد نمي‌توانم هم اکنون در دو خط مشکلات را بگويم. اين موضوع بي‌عدالتي مي‌شود. فوتبال ما يک روزه به اينجا نرسيده و نمي‌توان يک روزه هم اين مسائل را حل کرد.


به گزارش فارس، وي ادامه داد:‌ نبايد احساساتي صحبت کنيم. بايد بنشينيم و کارشناسانه مسائل را بررسي کنيم. اگر در مورد ناکامي فوتسال از من سؤال مي‌پرسيد من بايد با علت جواب شما را بدهم.


عضو کميته فوتسال درباره استعفاي عباس ترابيان تصريح کرد: با اين شکل استعفا موافق نيستم. اگر به خاطر هجمه و دل مردم استعفا داده کار درستي نيست، اما اگر فکر مي‌کند ديگر نمي‌تواند کاري کند بايد برود. چرا همه بازيکناني که هم اکنون صحبت از مشکلات مي‌کنند با تيم به مسابقات اعزام شدند. چرا در آن زمان مسائل را مطرح نکردند.


حاجتي افزود: زماني که تيم نتيجه نمي‌گيرد يک نفر مقصر نيست. اگر بازيکنان گل مي‌زدند هم اکنون ترابيان مدير خوبي بود. شوکي که ما وارد مي‌کنيم نبايد به شکل مرگ باشد. شکي نيست که افراد توانمندتري از ترابيان نيز در کشور وجود دارند اما نبايد سلايق شخصي را درگير کنيم. بزرگان فوتسال نبايد اينگونه به هم حمله کنند. در کشور ما يک نفر کار مي‌کند 10 نفر بر عليه او کار مي‌کنند. ما شکست دور از انتظاري داشتيم و صد در صد يک جاي کار مي‌لنگد. بايد با مقصر برخورد شود، اما نبايد احساساتي و ناپخته عمل کنيم. بايد بررسي شود.


حاجتي با اشاره به اينکه جلسات کميته فوتسال برگزار نشده، ‌گفت: تشکيل کميته فوتسال يا به جا بوده يا بي‌جا، که اگر بي‌جا بوده مرتکب جرمي شده‌اند اما اگر به جا بوده چرا فقط يک جلسه برگزار شده. کميته بايد بيشتر تشکيل جلسه دهد و اخبار آن منعکس شود. ما استاد خراب کردن هستيم. دادکان،‌ علي دايي، مايلي کهن همه اين افراد را ضايع کرديم.


وي در پاسخ به اين سؤال که چرا پس از مسابقات آسيايي به ناکامي اين رشته پرداخته نشد، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات پس از مسابقات آسيايي بررسي مي‌شدهم اکنون شاهد اين مسائل نبوديم. به هر حال هم اکنون بايد تمام افراد دست به دست هم بدهند تا اين رشته به جايگاه اصلي خود بازگردد. از خبرنگار گرفته تا تمام مسئولان. بايد ببينيم چه اتفاقي رخ داده که ما به جام جهاني اعزام مي‌شويم و به بازيکنان 100 دلار داده مي‌شود. اگر جام جهاني اهميت ندارد چرا اعزام مي‌کنيد. چرا به رقابت‌ها بها نمي‌دهيم.


 

aras بازدید : 45 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

کليه مدارک، مستندات و ملزومات خصوصي شدن مهيا است و دولت مي تواند همين امسال پرسپوليس را به بخش خصوصي بسپارد.


 محمد رويانيان در گفتگويي اظهار داشت: يکي از کارهايي که از اول در باشگاه پرسپوليس پيگيري کردم، بحث خصوصي سازي  بود و طي جلساتي که با وزير اقتصادي، وزير ورزش و رييس سازمان خصوصي سازي داشتيم، فرمولي را ارائه کرديم تا باشگاه را بتوانيم به سادگي خصوصي کنيم.



به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي تصريح کرد: کليه مدارک،‌ مستندات و ملزومات خصوصي شدن پرسپوليس مهيا است البته استقلال هم وارد ماجرا شده است و دولت مي تواند همين امسال بخشي از پرسپوليس را خصوصي کند.


مديرعامل سرخپوشان تاکيد کرد: 30 تا 49 درصد سهام پرسپوليس آماده واگذاري است و مابقي آن نيز در سال 92 مي تواند واگذار شود.


رويانيان در خصوص حساسيت هاي بالايي که در باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس وجود دارد تصريح کرد: اعتقاد من اين است که حساسيتي در بحث خصوصي سازي اين 2 باشگاه اصلا مطرح نيست چرا که با فرمولي که پيشنهاد داده ايم اگر 70 يا حتي 90 درصد پرسپوليس نيز واگذار شود باز هم بي مورد است.


وي در مورد اينکه خصوصي سازي مي تواند امتيازات زيادي را به پرسپوليس بر گرداند، خاطر نشان کرد:  بخشي از دلايلي که باعث شد خصوصي سازي در 2 باشگاه بزرگ پايتخت طولاني شود، بحث تعلق گرفتن امتيازاتي چون حق پخش تلويزيوني و بليت فروشي به باشگاه هاست که البته با خصوصي سازي اين مشکلات به سرعت حل مي شود.


رويانيان ادامه داد: با توجه به اينکه پرسپوليس در گذشته خصوصي بوده است و زمينه خصوصي شدن دارد بدون دغدغه مي تواند در جريان خصوصي شدن قرار بگيرد.

طرح پيشنهادي که ما به وزارت و مسئولان مربوط داده ايم بسيار مورد حمايت قرار گرفته است،  مي تواند با همت سازمان خصوصي سازي و وزارت ورزش محقق شود.


مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص واگذاري سهام 2 باشگاه  پايتخت در بورس بيان داشت: فروش سهام در بورس، روشي است که در گذشته قرار بود انجام شود و هم اکنون ديگر اين روش مناسب نيست و ما بايد سهام پرسپوليس و استقلال را حداقل در فرا بورس و به شکل خريداري به دست خريداران برسانيم.


وي در پايان تاکيد کرد: اگر فرمول و پيشنهادي که ما براي خصوصي ساي در نظر گرفته ايم اجرا شود، علاوه بر اينکه پرسپوليس از زياندهي به سودهي تبديل مي شود هيچ دغدغه اي براي مسئولين نظام و اهالي ورزش باقي نخواهد ماند.

aras بازدید : 39 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

افتادگی شانه ها,علت افتادگی شانه ها

 حرکات اصلاحی برای افتادگی شانه ها
در این ناهنجاری شانه ها به صورت رها شده هستند و به اصطلاح فرد از حالت چهار شانه بودن خارج می شود .
 
 انواع افتادگی شانه ها:
الف)دوطرفه
ب)یک طرفه
عوامل ایجاد کننده ناهنجاری:
 ۱-ضعف عضلات بالابرنده کتف ها
 ۲-ضعف عضلات اطراف شانه ها
 ۳-وضعیت های کاری
 ۴-تنبلی و قرارگیری در وضعیتهای غلط
عوارض ناشی از این ناهنجاری
 ۱-ایجاد درد در اطراف شانه ها و گردن
 ۲-ایجاد درد در عضلات بالابرنده شانه ها
 ۳-ایجاد نقاط دردناک روی عضلات بالابرنده شانه ها خصوصا” در قسمت پشت گردن و عضله فوق خاری
 ۴-ایجاد ظاهر ناخوشایند در اثر خارج شدن شانه ها از وضعیت طبیعی( از دست دادن حالت چهارشانه)
  تشخیص :
 ۱-شکایت فرد از وجود نقاط دردناک بر روی عضلات بالابرنده کتف
 ۲-مشاهده افتادگی یا نامتقارن بودن شانه ها بوسیله صفحه شطرنجی
 حرکات اصلاحی:
 (نکته):بایستی توجه داشت در حرکات اصلاحی همواره حرکات کششی بر حرکات تقویتی مقدم می باشد.
 الف)حرکات کششی:
(مدت کشش ها: یک دقیقه)(مدت استراحت: ۳۰ ثانیه)(تکرار تمرین ۳تا ۵مرتبه در هر جلسه)(تعداد جلسات: ۳تا ۵جلسه در هفته)
 ۱-فرد در حالت ایستاده دستهایش را از پشت روی میز قرار داده و در این حالت سعی می کند به حالت نشسته نزدیک شود.
 ۲-فرد دستها را پشت سرقلاب کرده و سعی می کند آنها را به طرفین بصورت متناوب (چپ و راست) کشش دهد.
 ۳-در حالت ایستاده دستها را روی هم گذاشته و سعی می کند هرچه بیشتر آنها را بطرف بالا بکشد.
 ب)تمرینات تقویتی:
  تعداد جلسات:( ۳تا ۵ جلسه تمرین در هفته)
۱-در حالت ایستاده در حالیکه دستها آویزان است ،فرد سعی میکند شانه ها را تا حد امکان در سطح لاله گوش بالابرده و تا حد امکان پایین آورد و این تمرین را بین ۸تا ۱۲ بار تکرار نماید.
۲-تمرین قبل را در حالیکه وزنه هایی مساوی (حداقل ۲کیلو گرمی) در دستها دارد انجام دهد.
۳-در حالت ایستاده در حالیکه دستها کاملا” آویزان است شانه ها را تا حد امکان بالابرده و برای مدت زمانی (حدود ۳۰ ثانیه)بصورت ایستا نگه می دارد و پس از ۳۰ ثانیه استراحت دوباره انجام میدهد و این تمرین را ۳ تا ۵مرتبه انجام دهد.
۴- تمرین قبل را در حالیکه وزنه هایی مساوی ( حداقل ۲کیلوگرمی)در دستها دارد انجام دهد.
 نکته: تمرینات فوق را می توان در حال نشسته روی صندلی که دو طرف آن آزاد باشد انجام داد و بجای استفاده از وزنه می توان شخص کمکی خواست روی شانه ها ایجاد مقاومت کند.
 تذکر: برای تثبیت وضعیت طبیعی شانه ها توصیه می شود فرد هنگام ایستادن و راه رفتن دقت نماید شانه های خود را در حالت طبیعی نگه دارد و هنگام نشستن های طولانی مدت از صندلی های دسته دار استفاده نموده و ساعدهای خود را روی دسته ها قرار دهد.
 یاد آوری: ممکن است این ناهنجاری بصورت یکطرفه باشد که بایستی فرد از نظر وضعیت اسکولیوز ستون مهره ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.
 ۲-گاهی در وضعیت نامتقارن بجای افتادگی ،یکی از شانه ها بالاتر قرار گرفته باشد که در شانه برتر ورزشکاران رشته های والیبال و تنیس بصورت مشهود تر دیده می شود و همچنین در خانمهایی که عادت دارند بند کیف خود را بطور دائم روی یک شانه خود قرار دهند ،دیده می شود که جهت جلوگیری از سر خوردن بند کیف بطور ناخواسته شانه را بالاتر نگه دارند و در طولانی مدت بصورت عارضه شانه های نامتقارن مشاهده خواهد شد.

منبع:asemoni.com

aras بازدید : 46 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

پيروزي بارسلونا مقابل ساراگوسا


در هفته دوازدهم ليگ فوتبال باشگاهي اسپانيا بارسلونا در نيوکمپ با درخشش ستاره آرژانتيني ساراگوسا را مغلوب کرد.


 در ادامه ديدارهاي اين هفته از لاليگا، بارسلونا در نيوکمپ از ساراگوسا پذيرايي کرد و موفق شد با نتيجه 3 بر يک به پيروزي برسد.

در اين بازي ليونل مسي درخشش فوق‌العاده‌اي داشت و موفق شد دو گل در دقايق 16 و 60 بزند و يک پاس گل هم در دقيقه 26 براي سانگ ساخت تا اين بازيکن کامروني هم موفق به گلزني شود.

تک گل ساراگوسا هم توسط مونتانس 24 به ثمر رسيد.

آبي‌انار‌ي پوشان با اين برد 34 امتيازي شدند و همچنان مقتدرانه به صدرنشيني خود ادامه دادند.

در ديگر ديدارهاي برگزار شده اوساسونا در پامپلونا مقابل مالاگا به تساوي بدون گل رسيد و يک پله در جدول رده‌بندي صعود کرد و به مکان نوزدهم رسيد.

والنسيا هم با 2 گل در مستايا مقابل اسپانيول پيروز شد.

جاناتان ويرا در دقيقه 19 و سولدادو در دقيقه 90 از روي نقطه پنالتي براي والنسيا گلزني کردند و تک گل اسپانيول هم توسط لونگو 31 به ثمر رسيد.

ضمن اين که دو بازيکن اسپانيول به نام‌هاي مورنو و گارسيا در دقايق 87 و 88 از زمين بازي اخراج شدند.

در ديگر بازي رئال مادريد در سانتياگو برنابئو به مصاف اتلتيکو مادريد مي‌رود.



aras بازدید : 46 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

زیبایی صورت ,راه حل های زیبایی

 

یک قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب رقیق کنید. ۱۰ دقیقه آن را در مایکروفر حرارت دهید. بعد از سرد شدن، آن را روی لب هایتان بمالید و تا ۱۰ دقیقه بگذارید بماند.

 

داشتن صورت و اندامی زیبا مستلزم تغذیه سالم است. برخی از بهترین راه حل های زیبایی، استفاده ازمواد غذایی ساده ای است که در آشپزخانه یا مغازه های عطاری یافت می شود. مهم ترین نکته درباره غذاهای طبیعی این است که این غذاها فاقد مواد نگهدارنده، شیمیایی یا اسانس هایی است که در بسیاری از محصولات تجاری وجود دارد. می توان از این مواد غذایی طبیعی برای معالجه به صورت طبیعی استفاده کرد و البته این مواد غذایی راهی سریع برای رسیدن به زیبایی در خانه هم هستند.

 

چای

1 - ۲ عدد چای کیسه ای را در آب جوش قرار دهید، بعد از تکان دادن به مدت ۱۰ دقیقه قبل از خواب روی چشم هایتان قرار دهید.

 

2 - روش دیگر اینکه ۴ عدد چای کیسه ای بابونه را برداشته و ۵ دقیقه بجوشانید. بعد از آن، صورت خود را بالای ظرف نگه داشته و بخور دهید.

 

3 - در عین حال می توانید چای بابونه فریز شده را در سینی بگذارید تا یخ ببندد. پس از چند دقیقه برداشته و روی صورت تان قرار دهید.

 

4 - آخرین راه اینکه تعدادی گاز استریل را در چای سبز خنک شده خیسانده و روی پوست تان قرار دهید. با این روش پوست تان از هرگونه آلودگی پاک می شود.

 

5 - تعدادی گاز استریل را در چای سبز خنک شده خیسانده و روی پوست تان قرار دهید. با این روش پوست تان از هرگونه آلودگی پاک می شود

 

روغن زیتون

راه های مختلفی برای استفاده از روغن زیتون برای زیبا سازی صورت و دست ها وجود دارد، ازجمله :

1 - یک فنجان روغن زیتون را برای چند ثانیه در مایکروفر گرم کرده و سطوح خشک پوست را با آن ماساژ دهید.

 

2 - در تشت کوچک لباس، به مقدار کافی روغن زیتون ریخته، ابتدا دست هایتان را ۱۰ دقیقه در آن قرار داده و سپس پاهایتان را در این روغن بگذارید.

 

3 - شما می توانید از روغن زیتون به عنوان نرم کننده مو هم استفاده کنید. برای این کار باید قبل از استفاده از شامپو، روغن زیتون گرم شده را به مدت ۱۵ دقیقه روی مو بگذارید.

 

خیار

از دوران قدیم خواص زیبا سازی خیار و پوست آن کشف شده بود. شما می توانید این راه ها را امتحان کنید:

1 - خیار را ریز کرده و چند قطره آب لیمو به آن اضافه کنید و روی صورت بگذارید.

 

2 - ۲ حلقه از خیار را بریده و روی پلک هایتان بگذارید، با این کار خستگی چشمانتان برطرف می شود.

 

3 - می توانید پوست قرمز شده را با مخلوط خیار، روغن زیتون و ماست بی نمک ماساژ دهید.

 

لیمو

برای داشتن دندان های براق، یک قاشق چای خوری آب لیموی تازه را با یک قاشق چای خوری جوش شیرین و نصف قاشق چای خوری نمک مخلوط کرده هفته ای یک بار آن را مانند خمیر دندان استفاده کنید.برای سفید و نرم کردن پوست ناهموار آرنج و زانوها هم می توانید از لیمو استفاده کنید. لیمویی را از وسط نصف کرده و هرکدام از آرنج هایتان را برای ۱۵ دقیقه در آن بگذارید یا آب لیمو را گرفته و روی زانوهایتان بمالید.

 

گوجه فرنگی

پوست گوجه فرنگی را کنده، آن را ریزریز کنید و بر صورت بمالید. گوجه فرنگی خاصیت پاک کنندگی موثر پوست را دارد همچنین باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود.

 

پرتقال

آب پرتقال را بگیرید و با یک قاشق سوپ خوری ماست بدون نمک مخلوط کنید. روی صورت به جز اطراف چشم بمالید. بعد از ۱۰ دقیقه صورت تان را با آب سرد بشویید.

 

سیب زمینی

بهترین راه برای برطرف کردن حلقه های سیاه اطراف چشم، استفاده از سیب زمینی است. سیب زمینی بزرگی را در مخلوط کن بیندازید، آب خمیر به دست آمده را بگیرید و تفاله مانده را ۲ قسمت کرده و برای۱۰ دقیقه روی ۲چشم بگذارید.

 

زردآلو

هسته زردآلو را شکسته و با لوسیون بدن ترکیب کنید و هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. این خمیر اثر لایه برداری ملایم برای صورت دارد. توجه داشته باشید که هسته زردآلو، هسته محکمی است و هسته شیری رنگ چیزی است که شما به آن احتیاج دارید پس باید هسته زردآلو را بشکنید.

 

آووکادو

آووکادوی رسیده را به صورت خمیر درآورده و به عنوان ماسک صورت از آن استفاده کنید. آن را بر صورت مالیده و بعد از ۱۰ دقیقه بشویید. برای رهایی از پف چشم، با استفاده از پارچه ای کتانی، کیسه ای درست کرده، داخل آن را پوره آووکادو بریزید و به آرامی روی چشم بمالید.

 

گیلاس

۱۰ عدد گیلاس نارس را در مخلوط کن بریزید، آب آن را با یک قاشق سوپ خوری جو دوسر خشک مخلوط کنید و به عنوان ماسک ۵ دقیقه روی صورت قرار دهید. برای لایه برداری پوست هم، آب گیلاس را با یک قاشق سوپ خوری نمک دریا مخلوط کرده و با آن پوست را ماساژ دهید.

 

سس مایونز

بعد از استفاده از شامپو، با سس مایونز موهایتان را ماساژ دهید و قبل از شستن اجازه دهید چند دقیقه روی موهایتان بماند. همچنین می توانید به جای محافظ لب از آن استفاده کنید. سس مایونز را روی لب بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب سرد بشویید.

 

زنجبیل

برای ماساژ صورت، زنجبیل را خرد کرده و با لوسیون بدن ترکیب کنید اما یادتان باشد از استفاده آن در ناحیه حساس چشم اجتناب کنید.

 

تخم مرغ

برای رفع موقتی چروک صورت می توانید فقط از سفیده تخم مرغ استفاده کنید. آن را با یک قاشق سوپ خوری عسل مخلوط کنید و با حرکت دست به طرف بالا آن را روی صورت و گردن بمالید. ۱۵ دقیقه آن را روی پوست بگذارید و سپس با آب گرم بشویید.

زرده تخم مرغ را با یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون هم زده، قبل از استفاده از شامپو چند دقیقه روی موهایتان بگذارید. این یک حالت دهنده قوی مو است.

 

زردچوبه

۲ قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری عسل و مقداری آب مخلوط کنید تا خمیر ضخیمی به دست آید. مخلوط را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی صورت گذاشته و بعد از آن با آب بشویید.

 

شیر

1 - یک پارچه نخی را در شیر خیس کنید و روی کل صورت آرام فشار دهید. علاوه بر پروتئینی که به صورت می رساند، همه جای آن را کاملا پاک می کند.

 

2 - شیر را در فریزر قرار داده سپس داخل یک اسپری بریزید و آن را روی پوست ملتهب اسپری کنید.

 

3 - یک کاسه شیر را به مدت۳۰ ثانیه در مایکروفر گرم کنید، سپس آن را در تشت لباس بریزید. پایتان را نیم ساعت داخل آن بگذارید و بعد از آن از یک سنگ پای خوب استفاده کنید تا پوست های مرده از بین برود.

 

عسل

یک قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب رقیق کنید. ۱۰ دقیقه آن را در مایکروفر حرارت دهید. بعد از سرد شدن، آن را روی لب هایتان بمالید و تا ۱۰ دقیقه بگذارید بماند.برای رفع جوش صورت، یک قاشق چای خوری عسل را در ظرفی بریزید و پارچه کوچک نخی را در عسل زده و روی جوش ها بزنید.

منبع : زندگی ایده آل

aras بازدید : 43 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

پدر, روز پدر, حرمت پدر, داستان روز پدر

 

حرمت پدر ، حرمت خداست

 

●اسلام و احترام پدر

اسلام برای پدرانی که وظیفه ی خود را به درستی انجام می دهند، ارزش و احترم قائل است. این ارزش و احترام به حدی است که در آیات قران پس از انجام وظیفه ، احترام به خدا و اطاعت از فرمانش از احترام به والدین یاد شده است.در اینجا چند نمونه از موارد ارزش و احترام پدر را ذکر می کنیم :

 

ـ اصل بر رعایت حکم پدر است و بدون اجازه ی او‏، جز در واجبات نمی توان گام برداشت. فرزند وظیفه دارد بال رحمت و عنایت خود را در زیر پای پدر و مادر بگستراند.فرزند حق اهانت به پدر را ندارد، حتی گفتن اف. حرمت پدر چون حرمت خداست و نمی توان آبروی پدر را زیر سؤال برد و شخصیت ا و را خدشه دار کرد. حال این همه احترام برای پدری است که تمرین عظمت و لیاقت کرده باشد، عواملی که سبب بغض و نارسایی در رشد و حیات خود و کودک است از خود دور کند و برای صلاح و فساد فرزندش و جامعه بیندیشد.

 

● اهمیت نقش پدر


پدر در جنین از دو لحاظ سهم دارد :

۱) وراثت

۲) محیط.

 

از نظر وراثت نیمی از کروموزوم های جنین از پدر و نیمی از مادر است. ممکن است پدر بیماری داشته باشد و از طریق کروموزوم ها به کودک نیز منتقل می شود. رفتار پدر الگو و غرور او کارساز است. شیوه محبت یا خشونت ، اتکای به نفس ، قاطعیت پدر و… همه برای کودک در س و آموزنده می باشد. رابطه ی پدر با فرزند باید بر اساس انس و تفاهم باشد، براساس اندیشه و تدبر، تحسین و تشویق، بکارگیری شیوه الگویی مناسب و همت گذاشتن برای سازندگی و رشد و شخصیت او باشد. پدر از لحاظ محیط نیز نقش دارد. اگر پدر فردی پاک، شریف، مؤمن و متعبد باشد کودک از او تأثیر می پذیرد و اگر پدر آلوده باشد ناخواسته کودک نیز آلوده خواهد شد. طرز فکرها، فلسفه ها، ادبیات و هنر، اخلاق و رفتار و جرائم و انحرافات، مواضع سیاسی و اقتصادی همه در کودک مؤثر است و شخصیت کودک را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

● تصور کودک از پدر

طفل از زمان تولد تا حدود دو ماهگی شدیداً وابسته به مادر است و مادر را مرکز آرزوها و آمال خود می داند. به تدریج که کودک وارد دو ماهگی می شود، پدر وارد زندگی و ذهن و تصور او می شود. کودک این را در می یابد که پدر برای او پناهگاه است، معلم است، رهبر و قانونگذار است. تصور اینکه پدر از مادر کم اهمیت تر است از جهاتی درست است اما در مواردی نیز نقش پدر مهم تر از مادر می باشد. تجسم عالم شعور، مظهر عقل و دانش در خانواده در قبضه ی پدران است و طفل پدر را به این گونه می شناسد.کودک به تدریج که بزگتر می شود تصوراتی از پدر را در ذهن خود پرورش داده و آنها را پروبال می دهد. از جمله تصوراتی که کودک از پدر خود دارد عبارتند از :

 

الف ) چهره برجسته خانواده

ب ) همانندی با پدر

ج ) ضامن رفع نیازها

د ) عامل تأمین امنیت

ه )مرکز دانایی و اندیشه.

 

الف ) چهره برجسته خانواده :

کودک در سن ۳-۲ سالگی پدر را بزرگترین شخصیت و عاقل ترین افراد می داند. اگر کسی علیه پدر چیزی بگوید، ا و از پدر خود دفاع می کند. کودک در خانه با پدر رفتاری رسمی دارد و بیشتر اوقات از کانال مادر با پدر ارتباط برقرار می کند.

 

ب ) همانندی با پدر :

از نظر روان شناسان، کودک ۶-۳ ساله مخصوصاً پسر بچه ها پدر را الگوی خود قرار می دهند. پدر از نظر کودک سمبل قدرت است. ضامن خانواده است و همه ی آرزوی کودک این است که مثل پدرش باشد.

 

ج ) ضامن رفع نیازها:

پدر از نظر کودک ضامن رفع نیازهاست. هر چیزی را که اعضای خانواده احتیاج دارند ، پدر تهیه می کند، کودک در سایه پدر، نیکو پرورش می یابد. هر چقدر سن کودک بیشتر شود، دید او نسبت به ضمانت پدر بیشتر می شود بطوریکه در سنین نوجوانی مادر را عامل مهر و محبت و پدر را عامل تأمین زندگی و انضباط می داند.

 

د ) عامل تأمین امنیت :

اگر خطری برای کودک پیش آید به پدرش پناه می برد.

 

ه ) مرکز دانایی و اندیشه:

پدر نماینده ی دنیای خارج کودک است، مرکز دانایی و آگاهی است. کودک گمان دارد که پدرش در همه ی اصول و قواعد داناست. حتی کودکانی که نسبت به پدر دید منفی دارند باز هم درباره ی پدر تعصب دارند و عقل و فکر او را تحسین می کنند.

 

منبع:motaharfamily.com  

aras بازدید : 76 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

پوست کودک‌,پوست بدن نوزادان

 

پوست بدن نوزادان و کودکان بسیار لطیف تر و آسیب پذیرتر از پوست افراد بزرگسال است. لذا بیشتر باید مراقب بود تا دچار مشکلی نشوند. در این مطلب درباره حفظ سلامت پوست کودکان زیر 3 سال برای شما توصیه هایی داریم.

 

پوست کودک

 

1- هنگام شستشوی بدن کودکان نوپا حتما از صابون بچه بدون عطر استفاده کنید. استفاده از صابون های معمولی برای کودکان نوپا مجاز نیست.

 

2- در این گروه سنی از کودکان، معمولا به علت استفاده از پوشک، خشکی پوست دیده می شود. برای جلوگیری از بروز خشکی و بثورات پوست بعد از شستن کودکان از یک کرم مرطوب کننده که پزشک داده است، استفاده کنید. خشکی پوست در کودکان بسیاری از مشکلات از جمله سوزش و خارش و حتی عفونت های پوستی را به دنبال دارد.

 

3- برای این گروه از کودکان با مجوز پزشک متخصص می توانید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. ولی استفاده از کرم ضد آفتاب برای کودکان زیر شش ماه ممنوع است.

 

اگر کودک شما مستعد ابتلا به ناراحتی های پوستی و یا حساسیت می باشد، ‍ به پزشک متخصص کودک بگویید تا کرم مخصوص ضد آفتاب را تجویز کند .

 

4- اگر مدت زیادی در بیرون از منزل هستید، کرم ضد آفتاب را برای کودکان هر دو ساعت یک بار تجدید کنید (دوباره بمالید)، حتی اگر روزی ابری را سپری می کنید. تابش اشعه از پشت ابر نیز همان ضرر تابش مستقیم را دارد .

بین انگشت ها، زیر ناخن ها، زیر بغل ها ، کف دست ها و مچ دست ها و پشت گوش های کودکتان را به طور کامل شستشو دهید

 

5- پوشاندن لباس آستین بلند، شلوار و کلاه لبه دار به این گروه از کودکان توصیه می شود .

 

6- والدین باید به خاطر داشته باشند که تابش اشعه خورشید معمولا طی ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر شددی است. اگر کودکان مجبور به ماندن در این ساعات در بیرون از منزل هستند، حتما آنها را در سایه قراردهید تا کمترین ضرر متوجه آنها شود .

 

7- در نزدیکی ساحل بیشتر مراقب کودکان باشید، زیرا آب و شن نور خورشید را منعکس می کنند .

  

8- حیوانات و حشرات را از کودک خود دور نگه دارید. رعایت این نکته زمانی که به مسافرت می روید و یا می خواهید در جنگل بمانید، بسیار ضروری و مهم است و گاهی اوقات علت بی تابی کودک، گزش نوعی حشره است .

 

9- کودک خود را همواره تمیز نگه دارید . بین انگشت ها، زیر ناخن ها، زیر بغل ها ، کف دست ها و مچ دست ها و پشت گوش های کودکتان را به طور کامل شستشو دهید. بسیاری از بیماری های پوستی زمانی رخ می دهند که پوست کودک کثیف است.

 

10- رژیم غذایی مناسب را برای کودک خود در نظر بگیرید. هم چنین به میزان کافی آب در برنامه غذایی او بگنجانید. آب پوست را شاداب نگه می دارد.

 منبع:tebyan.net

aras بازدید : 44 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

سخناني از حضرت علي,سخنان امام علی,امام علی

سخناني از حضرت علي

 

سخناني از حضرت علي (ْع)

 

شكست عدم پيروزي نيست بلكه شكست پيروزي آدم را به تأخير مي اندازد.

 

هر كه همتش كوچك باشد، فضيلتش از بين برود.

 

هر گاه جنايتها آشكار شود، بركت ها از ميان برود.

 

ثمره حسادت، بدبختي در دنيا و آخرت است.

 

تو اگر نيكي كني خود را گرامي داشته اي و به خودت نيكي كرده اي، اگر بدي كني خودت را خوار كرده اي و به خودت زيان رسانده اي.

 

گنجايش هر ظرفي با آنچه در آن نهند، تنگ مي شود جز ظرف دانش كه (هر چه در آن نهند) گسترش مي يابد.

 

بدهكاري زياد، راستگو را دروغگو مي كند و خوش قول را بد قول مي كند.

 

هر كه اطمينان داشته باشد كه آنچه خدا برايش مقدر كرده است به او مي رسد، دلش آرام گيرد.

 

زهد و بي اعتنايي به دنيا، بزرگترين آسايش است.

 

چه بسيارند عبرتها و چه اندك اند عبرت گرفتن ها!

 

در انتظار فرج باشيد و از رحمت خدا نوميد نشويد.

 

انصاف، برترين خصلت هاست.

 

هر كه خوراكش كم باشد، انديشه اش زلال گردد.

 

شنونده غيبت، مانند غيبت كننده است.

 

هر كس پاك دامني و قناعت ارمغان او شد، سرافرازي با او هم پيمان گشت.

 

برترين بخشندگي بخشش در تنگدستي است.

 

محبوب ترين مؤمن نزد خداوند كسي است كه مؤمن فقيري را در تنگدستي دنيا و گذران زندگي ياري رساند.

 

خوشا به حال آنكه به بندگان خدا نيكي كند و براي آخرت خود زاد و توشه برگيرد.

 

از گردش روزگار، گوهر مردان آشكار مي شود.

 

از طمع كاري است كه مردان گردن به ذلت و خواري نهند.

 

منبع:yadbegir.com

aras بازدید : 47 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه, دوستت دارم, فریدون مشیری, اس ام اس دوستت دارم

 

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

زیباترین غروب: غروب عاشقان

زیباترین سنگ: دل یار

زیباترین مایع: اشک

زیباترین ناله: آه

زیباترین دف: قلب تو

زیباترین کلام :دوستت دارم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !

« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !

« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !

فریدون مشیری

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

 

 

نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

چی میشد توهم منو دوستم میداشتی نازنین/جای گریه رولبام خنده میکاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

قابل توجه !

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه

نام دارو : “دوست دارم “

فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

از حقیقت های تلخ خسته ام …

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی . . . دلت اینجاست و یکی دوستت داره . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت

دوستت خواهم داشت

هیچ میدانی چیست ؟

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی

و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم

نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

میگی گل را دوست دارم ولی می چینیش…

میگی بارون دوست دارم ولی با چتر میری زیرش…

میگی پرنده رو دوست دارم ولی توقفس میزاریش…

چه جوری میتئنم نترسم وفقی میگی دوست دارم؟؟؟

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

تو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

از اینکه من دوست دارم ، حتی یه لحظه شک نکن

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

پا برهنه دوست دارم که نگی یه ریگی توکفشته !!!

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه / دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای / عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم

بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین / نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . .

منبع:RadsMs.com

aras بازدید : 42 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

ویندوز 7,ترفند ویندوز,کنترل پانل,نشانگر ماوس

 

این روزها تمام ماوس‌های موجود در بازار به غلتک پیمایش بالا و پایین (Scroll) مجهز شده‌اند و کمتر کاربری مشاهده می‌شود که برای بالا و پایین کشیدن صفحات در پنجره‌ها و برنامه‌های مختلف، نشانگر ماوس را به کناره‌های صفحه برده و از نوار بالا و پایین برنده برای بالا و پایین کردن صفحات استفاده کند. استفاده از این غلتک به هیچ مهارتی نیاز ندارد؛ اما برخی کاربران ترجیح می‌دهند با هربار چرخش آن، پرش خاصی را به سمت بالا یا پایین انجام دهند. چنانچه شما هم جزو کاربرانی هستید که از میزان پرش غلتک ماوس‌تان رضایت ندارید و مي‌خواهيد کمی مقدار پرش آن را کمتر یا بیشتر کنید، ‌باید به روش زیر عمل كنید:

(روش زیر برای استفاده در ویندوز 7 است، و در ویندوزهای دیگر نیز مراحل با کمی تفاوت به همین شکل خواهد بود)

1ـ روی گوی ویندوز کلیک کنيد و به کنترل پانل برويد.

 

2ـ در کنترل پانل گزینه مقابل عبارت View By را به حالت Large icons تغییر دهيد و از میان بخش‌های به‌نمایش درآمده روی Mouse کلیک کنید.

 

3ـ در پنجره به‌نمایش درآمده به تب Wheel بروید و در نهایت مقادیر موجود در بخش‌های Vertical Scrolling و Horizontal Scrolling را به عدد دلخواه خود تغییر دهید. (توجه داشته باشید که هر عدد نشان‌دهنده تعداد خطوط پرش یافته با هربار گردش غلتک ماوس است)

منبع:jamejamonline.ir

aras بازدید : 43 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

جملات زیبا و کوتاه, اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

اگر قصد ماندگــــــاری ندارید یادگـــــاری هم نگذارید

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!!!!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

خسته ام! نه اینکه کوه کنده باشم نه …! دل کنــــــــده ام!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

صبر کن سهراب! آری… تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است! اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست… صبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی، خسته میشوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

می کوشم غمهایم را غرق کنم ، اما بی شرف ها یاد گرفته اند ، شنا کنند!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

برای قرصهایم لالایی می خوانم تا به خواب روند و فراموش نکنند که، خواب آورند نه یاد آور

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

آغوش خالیم از تو ، پرانتزی است بدون شرح …!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﺩﺍﺭ ﺯﺩﻧﺪ ، ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﭘﺮﻧﺪﻩ…! ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﻱ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻴﮕﻔﺘﻲ ﮐﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ”ﻗﺤﻄﻲ ﻋﺎﻃﻔﻪ”ﻫﺎﺳﺖ

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

ﻣــــﺮﺩﻡ ﺍﯾــــﻦ ﺷـــﻬﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﺧﻮﺑﻨـــﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﻛـــﻔﺶ ﻧـــﺪﺍﺭﯼ ﺑﺮﺍﯾـــــﺖ ﭘﺎﭘــــﻮﺵ ﺩﺭﺳـــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند… که امروز ، اینقدر دیوانه وار ،…. تشنه ی “بازی کردن ” با آدم هایی؟؟؟!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

خوب هم که باشی ، از بس بَدی دیده اند خوبیهایت را باور نمیکنند. نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

گـاهــی نمـی دانــی از دسـت داده ای .. یـــا از دسـت رفـــتـه ای

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

به دل نگیر، آدمها اینطوری اند، سیگار هم کامش را که داد ، زیـر پا ، لِه اش می کنند

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

گول دنیا را نخور ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند بره های این حوالی گرگ ها را میدرند سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها زنده ها هم آبروی مردگان را میبرند

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

قبر منو خیلی بزرگ بسازین….چون یی دنیا آرزو با خودم به گور میبرم

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

یادتون هست مرحوم حسین پناهی می گفت: خدایا دست بشکنه , پا بشکنه , سر بشکنه اما دل نشکنه ………. الهی دل هیچکس توی این دنیای خاکستری این روزها نشکنه

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

ممتد مانده ام ؛ انگار سکون عجیبی ، در شب ، میان ذهن من ؛ جولان می دهد مثل در خواب رفتن یک رویا ، با تصویری تمام سیاه !

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

چه فرقی دارد ، پُشت میله ها باشی ؛ یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن ، وقتی که آرزوهایت ، در حبس باشند

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

آرام در گوشه ای نشسته ام .. کار از چسب و باند و پانسمان گذشته زخم به روحم رسیده

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

نوشته هایم را می خوانی… و می گویی: چه زیبا! راستی… دردهای آدم ها زیبایی دارد…؟!؟!؟!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

بعضی وقت ها ‌ چنان کیشت می کنند ‌ که سالهای سال مات می مانی

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

دیدی که سخــــت نیســـــت تنها بدون مــــــــــن ؟!! دیدی صبح می شود شب ها بدون مـــــــــن !! این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند… فرقی نمی کند با مــــــن …بدون مــــــن… دیــــــروز گر چه ســـــــخت امروزم هم گذشت …!!! طوری نمی شود فردا بدون مــــــن !!!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

خواستم با یکی درد دل کنم… اول ازش پرسیدم سیگار داری؟… گفت:میخوای بکشی..؟ گفتم:نه ! تو بکش طاقت حرفامو داشته باشی

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ابدی” هستن اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص …برایت فریاد تجویز کند

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

 اگه میدونستی قطره بارون وقت دورشدن ازابراچه حسی داشت اگرمیدونستی یه بندر وقت رفتن کشتی ها چه تنها میشه، اگرمیدونستی درخت کاج وقت پرکشیدن پرنده هاچه غمگین میشه، اگرمیدونستی رفتنت چه آتشی به جونم کشید اون وقت این قدرراحت نمیگفتی خداحافظ

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

تو کجایی سهراب؟ آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند… وای سهراب کجایی آخر؟ زخم ها بر دل عاشق کردند خون به چشمان شقایق کردند ! تو کجایی سهراب؟ که همین نزدیکی عشق را دار زدند ! ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی ست… دل خوش سیری چند صبر کن سهراب… گفته بودی قایقی خواهی ساخت ! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم…

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

مهربانی ها و دلجویی هایت به کنار! اما عزیزه من … قلبه شکسته با چسب زخم خوب نمی شود!!!

♥♥♥اس ام اس غمگین و دلشکسته♥♥♥

ســـر ســـری رد شـــو و زنـدگـــی کـــن ، دقــــت ….. “د ق ت ” مــی دهـد ، از مـــا گــفـتـن بود…………!!!!!!!!

aras بازدید : 49 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

ویندوز 8, ترفند ویندوز

 

برخلاف ویندوز 7 که آیکن Computer جهت دسترسی سریع در منوی Start قرار داشت، در ویندوز 8 در صفحه Start این ویژگی وجود ندارد و خبری از آیکن Computer نیست. در صورتی که علاقه‌مند به اضافه کردن این آیکن به صفحه Start و همچنین صفحه دسکتاپ ویندوز 8 خود هستید، در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

برای افزودن آیکن Computer به صفحه Start:

ابتدا در قسمت جستجوی موجود در صفحه Start عبارت Computer را وارد نمایید.

اکنون بر روی آیکن آن راست کلیک کرده و گزینه Pin to Start را انتخاب کنید.

با این کار Computer به صفحه Start ویندوز سنجاق خواهد شد.

 

اما برای افزودن آیکن Computer به صفحه دسکتاپ:

ابتدا بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست کلیک کرده و Personalize را انتخاب کنید.

از قسمت سمت چپ پنجره‌ی باز شده، بر روی Change desktop icons کلیک نمایید.

در پنجره جدید، گزینه Computer را فعال نموده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

با این کار آیکن Computer را بر روی صفحه دسکتاپ خود خواهید داشت.

منبع:tarfandstan.com

aras بازدید : 40 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

ویندوز 8, آموزش کامپیوتر, ترفند ویندوز 8

در ویندوز 8 و در محیط Modern UI اپلیکیشن‌هایی به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند. همچنین از طریق Store می‌توان اپلیکیشن‌های جدیدی را بر روی ویندوز نصب کرد.نسخه‌های جدید این اپلیکیشن‌ها نیز پس از چندی توسط سازندگان منتشر می‌شوند. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های ویندوز 8 از طریق Store ویندوز و به صورت تکی یا یکجا بپردازیم.

بدین منظور:
ابتدا در صفحه‌ی Start اپلیکیشن Store را اجرا کنید.
سپس در بالای صفحه بر روی Updates کلیک نمایید. در مقابل Updates تعداد اپلیکیشن‌های مورد نیاز به به‌روزرسانی درج شده است.
اکنون از تیک خوردن اپلیکیشن‌های مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و بر روی دکمه‌ی Install کلیک کنید.
حال منتظر باشید تا نسخه‌ی جدید اپلیکیشن‌ها از اینترنت دانلود شده و بر روی ویندوز نصب شوند.

aras بازدید : 64 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس محرم, اس ام اس شهادت امام حسین

 شوریده سری که شرح ایمان می کرد / هفتاد و دو فصل سرخ عنوان می کرد
با نای بریده نیز بر منبر نی / تفسیر خجسته ای ز قرآن می کرد  . . .
شهادت امام حسین(ع) تسلیت باد
***********اس ام اس محرم 91***********
شش ماهه على به دوش بابش دادند / یک جام از آن باده نابش دادند
چون با لب تشنه حاجت آب نمود / با تیر سه شعبه اى جوابش دادند . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
این خاک به خون عاشقان آذین است
این است در این قبیله آیین ، این است
زاین روست که بی سوار برمی گردد
اسب تو که زین و یال آن خونین است . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
مه، بارقه اى ست در شبستان حسین
شب، حادثه اى ز درد پنهان حسین
هر صبح، ز دامن افق، خون آلود
خورشید برآید از گریبان حسین . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
حسین ، کشته دیروز و رهبر روز است
قیام اوست ، که پیوسته نهضت آموز است
تمام زندگی او ، عقیده بود و جهاد
اگر چه مدت جنگ حسین ، یک روز است . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
هر سال برای تو سیه می پوشیم / در دسته ی عاشقان علم بر دوشیم
ما، بعد هزار و چارصد سال هنوز / با یاد لب تو آب را می نوشیم . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
خط تو با خون تو آغاز می شود، از آن زمان که تو ایستادی
دین راه افتاد و چون فرو افتادی، حق برخاست.
یا حسین
***********اس ام اس محرم 91 ***********
لب تشنه ام از سپیده آبم بدهید
جامی ز زلال آفتابم بدهید
من پرسش سوزان حسینم یاران
با حنجره عشق جوابم بدهید . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
در عزای شه دین کرببلا می لرزد / نه همین کرببلا عرض و سما می لرزد
گوئیا ناله زهرا رسد از دور به گوش / کاین چنین دست و تن شمر دغا می لرزد
***********اس ام اس محرم 91 ***********
زد شرر بر قلب خونین تو، در دشت بلا
داغ مرگ اکبر گلگون قبایت، یا حسین
جان فدا کردى به راه مکتب آزادگى
جان هر آزاده اى گردد، فدایت یا حسین . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
صد نوا خیزد ز ناى نینوایت، یا حسین / نغمه هاى عشق باشد در نوایت، یا حسین
میزند آتش، به قلب دوستانت دم به دم / داستان جانگداز کربلایت، یا حسین
***********اس ام اس محرم 91 ***********
به جز اینکه امام حسین در عاشورا شهید شده است
عاشورا نیز در تاریخ شهید شده است.
و پیام اصلی عاشورا(عدالت) نیز فراموش شده است.
پس در هر عاشورایی دو شهید موجود است و بر هر شهیدی نوحه ای واجب.
***********اس ام اس محرم 91 ***********
امــام صابــران بـودم، خمیدم / جدا از شاخه شد یـاس امیدم
چو دست از جسم عباسم جدا شد / سـر خود را به نوک نیزه دیدم
***********اس ام اس محرم 91 ***********
هر که مرا به روضه تو راه داده است
تاج محبت تو به فرقم نهاده است
از ابتدای خلقت حق در دو چشم ما
تصویری از عزای محرم فتاده است  . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********

هفتاد و دو سینه سرخ هجرت کردند / با سرورِ آفتاب بیعت کردند
رفتند و به دریای ابد پیوستند / چون رود ، به اصل خویش رجعت کردند . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
اى که دل ها همه از داغ غمت غمگین است / وى که از خون تو صحراى بلا رنگین است
نرود یاد لب تشنه ات از خاطره ها / هر که را مى نگرم از غم تو غمگین است  . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
الحق که به ما درس وفا داد حسین (ع) / هر چیز که داشت بی‌ریا داد حسین (ع)
یعنی که تأملی کنید ای یاران ! / آن هستی خود زکف چرا داد حسین (ع) . . . ؟
***********اس ام اس محرم 91 ***********
آن حسینى که شرف یافته دین از شرفش
سر و جان داد ز کف تا نرود دین ز کفش
هدف تیر بلا ساخت على اصغر خویش
تا که سرمشق بگیرد بشر از این هدفش . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
همواره تجّسم قیام است حسین (ع)
در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع)
در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز
دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع)
***********اس ام اس محرم 91 ***********
عشقی به حسین عشق زینب نشود / این عشق جدا ز شیعه یارب نشود
در روز و شبی که من نگریم ز غمش / آن شام سحر و آن سحرم شب نشود
***********اس ام اس محرم 91 ***********
ماهی که ز آفتاب روشن تر بود
لب تشنه آب و تشنه باور بود
می رفت و دل از حسین می برد که او
پیغمبر کربلا، علی اکبر بود
***********اس ام اس محرم 91 ***********
هلال خون، مه خون، ماه اشک، ماه عزاست
عزای کیست؟ گمانم عزای خون خداست
خمیده قامت گردون، شکسته پشت فلک
روانه خون دل از چشم آدم و حوّاست
***********اس ام اس محرم 91 ***********
ازبهر ستیز و مرگ ، آماده شوید / در محضر عشق دوست ، افتاده شوید
از خون حسین بشنوید این پیغام / در طول زمان همیشه آزاده شوید
***********اس ام اس محرم 91 ***********
چون دید به نوک نی سرش را خورشید
بر خاک، تن مطهرش را خورشید
آرام ، حریر نور خود را گسترد
پوشاند برهنه پیکرش را خورشید
***********اس ام اس محرم 91 ***********
به جای جای دلم جای پای تو است حسین
خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین
هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم
خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین
***********اس ام اس محرم 91 ***********
باز شد ماه محرّم، کربلا را بنگرید / حجّ عاشورای خون، سعی و صفا را بنگرید
وعده‏گاه وصل جانان، قبله‏گاه اهل دل / کوی هفتادودو قربانی، منا را بنگرید
***********اس ام اس محرم 91 ***********
ای از ازل به مهر تو دل آشنا حسین / وی تا ابد لوای عزایت به پا حسین
هر ماه در عزای تو، ماه محرّم است / هرجا بود به یاد غمت کربلا حسین
***********اس ام اس محرم 91 ***********
خاک حرمت ، مهر نماز است حسین (ع)
راه تو ، همیشه چاره‌ساز است حسین (ع)
ای خون تو دشنه بر گلوگاه ستم
از خون تو شیعه ، سرافزار است حسین(ع)
***********اس ام اس محرم 91 ***********
کسی چون من گل پرپر نبیند
گلـوی پـاره اصغـر نبینـد
بدست خویش کندم قبر او را
که این قنداقه را مادر نبیند . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
در دشت عطش ، لاله صفت سوخت حسین (ع)
تا مشعل آزادگی افروخت حسین (ع)
بر لوح فلق ، تا به قیامت ، نقش است
درسی که زخون ، به خلق آموخت حسین (ع)
***********اس ام اس محرم 91 ***********
هم «حیّ علی الفّلاح » او خونین بود
هم سجده بی سلاح او خونین بود
افسوس که چند ساعتی بعد نماز
پیشانی ذوالجناح او خونین بود . . .
***********اس ام اس محرم 91 ***********
آن روز که آهنگ سفر داشت حسین (ع)
از راز شهادتش خبر داشت حسین (ع)
از بهر سرودن یکی قطعة سرخ
هفتاد و دو واژه در نظر داشت حسین (ع)
***********اس ام اس محرم 91 ***********
اصغر که نسیم عشق مویش بوسید / خورشید ولایت سر و رویش بوسید
می خواست حسین تا ببوسد لب او / تیر آمد و زودتر گلویش بوسید

منبع:RadsMs.com

تعداد صفحات : 44

درباره ما
به سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی باهم خوش امدید امیدوارم مطالب این سایت بدردتان بخورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا قالب سایت خوب و بیننده پسنده یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 5,024
  • بازدید کلی : 58,052
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ